برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد

به گزارش مجله افتخار، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد.

برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد

سید محمدحسین حجازی (مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد) اعلام کرد: همزمان با (5 مهر) روز گردشگری ویژه برنامه های متنوعی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با عنوان خاطره پس انداز کن برگزار می گردد.

او اضافه کرد: از روز پنجم مهر همایش و نمایشگاهی با حضور 30 دستگاه کمپر ون در پهنه غربی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد حد فاصل بوستان آب و آتش تا پل ابریشم برپا می گردد که تا 8 مهر دایر است.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری در ادامه تشریح ویژه برنامه های هفته گردشگری شرح داد: در هفته گردشگری از کارت گردشگری و ژورنال الکترونیک اکو پارک عباس آباد رونمایی می گردد.

حجازی بعلاوه از افتتاح نخستین ایستگاه گردشگری هوشمند در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد طی هفته های آینده اطلاع داد.

او بعلاوه به برپایی نمایشگاه هنری و کارگاه زنده صنایع دستی در هفته گردشگری اشاره نمود و گفت: نمایشگاه عکسی از جاذبه های گردشگری تهران در گالری کوشک باغ هنر به مدت چهار روز از 7 الی 10 مهر برگزار می گردد. بعلاوه کارگاه زنده صنایع دستی با عنوان (هنر قاجار تا امروز) نیز از 9 تا 14 مهر از ساعت 16 الی 20 در محل پل طبیعت برگزار می گردد.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اعلام کرد: در هفته گردشگری تورهای گردشگری ویژه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد طبق سنوات گذشته همچنان برگزار می شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مهر 1402 بروزرسانی: 5 مهر 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2249

به "برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته گردشگری منطقه عباس آباد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید