به زودی این پیکاپ را در خیابان ها می بینید!، عکس

به گزارش مجله افتخار، دیجیاتو نوشت: تسلا سایبرتراک سال آینده در کارخانه گیگافکتوری تگزاس وارد فاز فراوری کامل خواهد شد اما تحویل آن به مشتریان خاص از سال جاری شروع می گردد.

به زودی این پیکاپ را در خیابان ها می بینید!، عکس

تسلا تحویل سایبرتراک را پس از سال ها تاخیر و بازطراحی از 30 نوامبر به مشتریان خاص شروع می نماید. تسلا سایبرتراک سال آینده در کارخانه گیگافکتوری تگزاس وارد فاز فراوری کامل خواهد شد.

پلتفرم برقی این خودرو برای انطباق با استاندارد 800 ولتی در مقایسه با 400 ولتی فعلی تسلا بازطراحی شده است. بسیاری از خودروهای برقی لوکس، کاربردی و سنگین مانند آئودی e-Tron و GMC هامر برقی از معماری 800 ولتی استفاده می نمایند. این معماری مدل های برقی با ظرفیت باتری بالا را قادر می سازد تا با سرعت بیشتری شارژ شوند، بدون اینکه آسیبی به سیم کشی خودرو وارد گردد.

انتظار برای فراوری گسترده تسلا سایبرتراک

فراوری و تحویل مدل های کنونی تسلا در سه ماهه سوم سال جاری حدود هفت درصد یا تقریبا 30 هزار واحد در مقایسه با سه ماهه دوم سال جاری کاهش یافته است.اما 100 هزار واحد بیشتر از سال 2022 بوده است. تسلا سال جاری قیمت محصولات خود را ابتدا در ماه مارس، سپس دوباره در ماه سپتامبر و بار دیگر در اوایل اکتبر کاهش داده است.

به عنوان مثال تسلا مدل X در ابتدای سال 2023 با قیمت 120990 دلار عرضه شد و در حال حاضر 79990 دلار قیمت دارد. تسلا مدل S با قیمت 74990 دلارو تسلا مدل Y با قیمت 52490 دلار و کاهش 24 درصدی نسبت به ژانویه داشته اند. تسلا مدل 3 نیز با قیمت 38990 دلار و کاهش 17 درصدی همگی افت قیمت داشته اند. در مجموع، تسلا گزارش داده که عایدی حاصل از تجهیزات فروخته شده به ازای هر خودرو در سه ماهه سوم سال جاری به 37500 دلار کاهش یافته است.

این شرکت به افزایش سرمایه گذاری در توسعه هوش مصنوعی ادامه می دهد. تسلا اندازه قدرت پردازشی که به آموزش سیستم های هوش مصنوعی خودران و ربات اوپتیموس اختصاص داده در مقایسه با سه ماهه دوم سال جاری بیش از دو برابر شده است. گفته می گردد که اوپتیموس ارتقا سخت افزاری دریافت می نماید و به جای نرم افزار به وسیله هوش مصنوعی آموزش می بیند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 مهر 1402 بروزرسانی: 29 مهر 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2251

به "به زودی این پیکاپ را در خیابان ها می بینید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی این پیکاپ را در خیابان ها می بینید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید