زیبا سازی فوق العاده در دکوراسیون منزل با محصولات تیک هوم کالا

به گزارش مجله افتخار، مطمئناً شما از افرادی هستید که با ذوق و سلیقه خود برای زیباسازی فضای منزل و ایجاد حس آرامش در آن، از برترین و باکیفیت ترین محصولات استفاده می کنید، در اینجا به معرفی بعضی محصولات زیباسازی دکوراسیون منزل تیک هوم کالا پرداخته ایم پس در ادامه با ما همراه باشید:

زیبا سازی فوق العاده در دکوراسیون منزل با محصولات تیک هوم کالا

کاور شوفاژ

شوفاژ یا رادیاتور در بسیاری از خانه های شما موجود می باشد که شکل و ظاهر ساده ای دارد، جنس کاور شوفاژ از چوب درختانی مانند گردو، ام دی اف سی چوبی، پی وی سی و… می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلف با برش های مشبک ساخته و فراوری می گردد که شما می توانید آن ها را با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود در تیک هوم کالا انتخاب و بخرید.

از مزایای نصب کاور شوفاژ می توان به کاهش یافتن خطراتی مانند سوختگی و برخورد به پره های شوفاژ، عایق صوتی برای حذف صدای شوفاژ، طراحی متناسب با دکوراسیون منزل و قیمت کاور شوفاژ کم و با کیفیت بالا اشاره نمود.

دیوار پوش ترمووال

دیوار پوش مناسب استفاده برای پشت تخت، دیوار پشت جا کفشی، دیوار پشت تلویزیون و…می باشد بعلاوه می توانید در مکان های مرطوب مانند استخر، سرویس بهداشتی، حمام، سونا بخار و… هم بهره ببرید و حتی قابل شست وشو هم هستند، جنس دیوار پوش های ترمووال از جنس پلی استایرن می باشد که دارای تنوع رنگی گوناگون می باشد، دیوار پوش ترمووال شامل انواع مختلف ایزی پنل، آکو پنل، کیت کتی و الواری می گردد.

از مزایای دیوارپوش ترمووال می توان به ماندگاری بالا، ضد آب و قابل شست و شو، کم وزن، ضد باکتری، دارای تنوع رنگی، ضد حشره، نصب راحت در سطوح مختلف، دارای قابلیت بازیافت، نظافت راحت و بدون احتیاج به روغن و واکس اشاره نمود.

فلاورباکس

از فلاورباکس برای زیباسازی محل نگهداری گیاهانی مانند گل، درختچه کاج و… در محل کار، پارک ها، برج ها و ساختمان ها و… استفاده می نمایند، فلاورباکس ها از جنس ورق گالوانیزه می باشند و به رنگ الکترواستاتیک هستند و بعلاوه دارای قابلیت های کاشت گیاه و تغییر رنگ هم می باشند، از انواع فلاورباکس می توان به سنگی، چوبی، ترمووود، بتنی، سفالی، شیشه ای، معلق، پله ای، دیواری، زمینی، گالوانیزه و چوب پلاست اشاره نمود که شما می توانید با توجه دکوراسیون و محل قرارگیری و استفاده از آن ها، قیمت فلاورباکس مناسب و کیفیت بالا از برترین مزیت ها در تیک هوم کالا است.

کاربرد و مزیت های فلاور باکس شامل زیباسازی محل از جمله شهر، محیط زیست، ساختمان و… و پرورش انواع گیاهان از جمله گیاهان آپارتمانی می گردد.

قرنیز نور مخفی

قرنیز نور مخفی برای پنهان کردن سیم ها، زیباسازی منزل، مخفی کردن نقص ها و محافظت از دیوارها استفاده می گردد، این محصول کاملاً ضد آب بوده و در برابر ورود حشرات و ضرب ها بسیار مقاوم است و قابل انعطاف و از دوام بالایی برخوردار است، جنس قرنیز ها از انواع مختلف سرامیکی، آلومینیومی، پلی استایرن و سنگی می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل آن ها را بخرید.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از جنس متر یال پی وی سی طرح چوب می باشد که مناسب جداسازی فضا می باشد که هم در منزل، محل کار، دفتر، ویلاها، استخر، گلخانه، رستوران و… می توان از آن استفاده کرد، مزیت های درب آکاردئونی شامل مقاوم بودن در برابر رطوبت، سبک بودن، جداسازی فضا، قابلیت چین خوردن، قیمت مناسب و زیبا سازی مکان می گردد که می توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید.

تیک هوم کالا از انواع محصولات زیباسازی منزل، محل کار، آپارتمان و… با برترین کیفیت و قیمت های مناسب و منصفانه برخوردار می باشد که شما می توانید برای تکمیل دکوراسیون منزل خود از اینجا محصولات مورد احتیاج زیباسازی مکان مورد نظر خود را بخرید.

5/5 - (1 امتیاز)

منبع: اتاق
انتشار: 12 آذر 1402 بروزرسانی: 12 آذر 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2256

به "زیبا سازی فوق العاده در دکوراسیون منزل با محصولات تیک هوم کالا" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیبا سازی فوق العاده در دکوراسیون منزل با محصولات تیک هوم کالا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبا سازی فوق العاده در دکوراسیون منزل با محصولات تیک هوم کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید