اجرای 121 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 18هزارمیلیارد ریال در سطح استان فارس

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: بیش از 120 پروژه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 18هزار و 600میلیارد ریال، در حوزه ایجاد و گسترش زیرساخت های گردشگری استان در حال اجراست و پیش بینی می گردد با بهره برداری از این پروژه ها، بیش از 5200 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم گردد.

اجرای 121 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 18هزارمیلیارد ریال در سطح استان فارس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس با بیان خبر فوق اظهار کرد: استان فارس به دلیل داشتن ظرفیتهای گردشگری طی سالیان متمادی مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است لذا به منظور رفاه گردشگران ورودی به استان، اقدامات کارشناسی و برنامه ریزی های لازم در جهت جذب سرمایه گذاری و توسعه زیر ساختهای گردشگری صورت پذیرفته است.

او در ادامه توضیح داد: در حال حاضر 121 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 18 هزار و 600 میلیارد ریال در سطح استان فارس در دست ساخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اضافه نمود: این تاسیسات شامل 17هتل یک تا پنج ستاره، 17 اقامتگاه و هتل سنتی، 15 هتل آپارتمان- مهمانپذیر-زائرسرا و بوم گردی احداثی، 59 مجتمع گردشگری- اردوگاه گردشگری- مرکز سرگرمی و تفریحی- مرکز گردشگری روستایی و عشایری- مجتمع اقامتی تفریحی-مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و تفرجگاه، 12 سفره خانه سنتی و 1 طرح توسعه هتل است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: میانگین مدت زمان اتمام این پروژه ها، سه سال پیش بینی می گردد که پس از بهره برداری از آنها، برای 5243 نفر فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 108

به "اجرای 121 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 18هزارمیلیارد ریال در سطح استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 121 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری بیش از 18هزارمیلیارد ریال در سطح استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید