استانداری تهران: انتقال محل بازی استقلال ربطی به ناآرامی های آبان ندارد، فراخوان استقلالی ها بازی این تیم رابه آزادی برد

به گزارش مجله افتخار، مسئولان شهرقدس پیش از این اعلام نموده بودند که آمادگی کافی برای برگزاری این مسابقه را دارند اما به دلیل فراخوان طرفداران و در نظر دریافت این احتمال که تعداد طرفداران استقلال از ظرفیت استادیوم شهرقدس بیشتر گردد، این بازی به استادیوم آزادی منتقل شد.

استانداری تهران: انتقال محل بازی استقلال ربطی به ناآرامی های آبان ندارد، فراخوان استقلالی ها بازی این تیم رابه آزادی برد

از وبلاگ جعبه مهر دیدن فرمایید.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران گفت: به دلیل فراخوان هوارداران استقلال برای بازی امروز این تیم با پیکان، این بازی به استادیوم آزادی منتقل شد.

حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با ایسنا درباره دلیل جابجایی مسابقه فوتبال تیم های استقلای و پیکان از استادیوم شهرقدس به آزادی در تهران اظهار کرد: هوارادان استقلال به دلیل مسائل پیش آمده برای این تیم فراخوان داده بودند که در این مسابقه حضور یابند بنابراین کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تصمیم گرفت با توجه به محدودیت استادیوم شهرقدس، بازی را در استادیوم آزادی برگزار کند. دو تیم استقلال و پیکان هم با تصمیم کمیسیون ورزشی موافقت کردند. این بازی در همان ساعت قبلی که اعلام شده است، برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه تغییر مکان این بازی ربطی به ناآرامی های آبان ماه شهر قدس ندارد، توضیح داد: مسئولان شهرقدس پیش از این اعلام نموده بودند که آمادگی کافی برای برگزاری این مسابقه را دارند اما به دلیل فراخوان طرفداران و در نظر دریافت این احتمال که تعداد طرفداران استقلال از ظرفیت استادیوم شهرقدس بیشتر گردد، این بازی به استادیوم آزادی منتقل شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 608

به "استانداری تهران: انتقال محل بازی استقلال ربطی به ناآرامی های آبان ندارد، فراخوان استقلالی ها بازی این تیم رابه آزادی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداری تهران: انتقال محل بازی استقلال ربطی به ناآرامی های آبان ندارد، فراخوان استقلالی ها بازی این تیم رابه آزادی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید