بارتومئو: تغییرات بزرگی در لیگ قهرمانان در راه است

به گزارش مجله افتخار، رئیس باشگاه بارسلونا از ایجاد تغییرات اساسی در ساختار لیگ قهرمانان اروپا از سال 2024 خبر داد.

بارتومئو: تغییرات بزرگی در لیگ قهرمانان در راه است

بارتومئو: تغییرات بزرگی در لیگ قهرمانان در راه است

چند ماه پیش رسانه های معتبر اروپایی از تلاش باشگاه های بزرگ برای ایجاد یک سوپرلیگ خبر دادند. سوپرلیگی با حضور تیم های درجه یک اروپا که جایگزین لیگ های داخلی در روز های شنبه و یکشنبه خواهد شد. یوفا اما با این موضوع مخالفت کرد و این قضیه نیز منتفی شد ولی جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا فاش ساخت که از 5 سال دیگر، شاهد تحولاتی ویژه در لیگ قهرمانان خواهیم بود. او اما هرگونه تشابه با سوپرلیگ را رد کرد.

بارتومئو گفت: لیگ قهرمانان، معتبرترین تورنمنت در دنیا محسوب می شود و باید تغییر کند. چرا؟ چون نیاز به بهتر و جذاب تر شدن دارد. قرار است نشست هایی در آینده برگزار شود و شاهد تغییراتی بزرگ در شکل برگزاری لیگ قهرمانان از سال 2024 خواهیم بود. اساس کار تغییر نمی کند و قرار نیست مشابه طرح سوپرلیگ قبلی باشد؛ اما شاهد پیشرفت های بزرگی خواهیم بود.

وی ادامه داد: منچستریونایتد، فصل جاری پس از یازده سال به نوکمپ آمد و با لیورپول نیز از سال 2006 دیدار نکرده بودیم. مردم می پرسند چرا باید شاهد چنین دیدارهایی با این همه فاصله زمانی باشیم. این همان پیشرفتی است که مدنظر ماست. تحولاتی که باعث جذاب تر شدن فوتبال و جذب بیننده می شود. البته تاکید می کنم که این یک انقلاب نیست و اساس کار، دست نخورده باقی خواهد ماند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 195

به "بارتومئو: تغییرات بزرگی در لیگ قهرمانان در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: تغییرات بزرگی در لیگ قهرمانان در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید