براتی: به عنوان کمیته حقوقی مداخله ای در پرونده ویلموتس نداشتیم

به گزارش مجله افتخار، احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با تشریح وظیفه ذاتی این کمیته تأکید کرد که مداخله ای در پرونده ویلموتس نداشته است.

براتی: به عنوان کمیته حقوقی مداخله ای در پرونده ویلموتس نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون در مورد قرارداد ویلموتس گفت: برخلاف آنچه به طور اشتباه در برخی موارد از بنده به عنوان مسئول امور حقوقی فدراسیون یاد شده، لازم به توضیح است بنده مسئولیت کمیته حقوقی و تدوین مقررات را برعهده دارم.

وی افزود: مسئولیت اصلی این کمیته نیز تدوین مقررات و آیین نامه هاست و موضوع مربوط به پرونده آقای ویلموتس از ابتدا در حیطه کاری کمیته ما نبوده و هیچگاه این کمیته در پرونده ویلموتس مداخله ای نداشته است.

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون گفت: البته طبیعی است که حسب تجربیات شخصی ام در برخی موارد دیگر غیر از این پرونده، نظر مشورتی اینجانب را جویا شده باشند یا وظیفه ای به بنده محول شده باشد، اما در مورد این پرونده به طور تعیین از ابتدا تا به امروز هیچگونه مسئولیتی نه بر عهده بنده و نه کمیته اینجانب نبوده است و دخالتی هم نداشته ام.

براتی گفت: طبیعتاً وکلای مربوطه که مسئولیت دفاع از پرونده را بر عهده داشته اند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده اند با اطلاع از جزئیات پرونده توضیحات لازم را ارائه می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1120

به "براتی: به عنوان کمیته حقوقی مداخله ای در پرونده ویلموتس نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "براتی: به عنوان کمیته حقوقی مداخله ای در پرونده ویلموتس نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید