بونوچی: یوونتوس مانند ماشینی است که خوب روغن کاری شده!

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران: مدافع بانوی پیر تاکید نمود یوونتوس از هیچ تیمی هراس ندارد و این تیم های دیگر هستند که باید از قهرمان سری A ایتالیا بترسند.

بونوچی: یوونتوس مانند ماشینی است که خوب روغن کاری شده!

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو بونوچی با اشاره به اینکه یوونتوس در فصل جدید کار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی اش خواهد داشت به سایت رسمی این باشگاه گفت: بهتر است در ابتدای فصل با تیم های بزرگ مصاف کنیم، چون آنها هنوز در مرحله تغییر و تحول هستند، در حالی که ما همچون ماشینی هستیم که خوب روغن کاری شده است. ما قهرمان ایتالیا هستیم، اگر قرار باشد کسی از کسی بترسد این تیم های دیگر هستند که باید از یوونتوس بترسند.

آمدن آنجلو اوگبونا از تورینو به یوونتوس رقابت در خط دفاعی این تیم را سخت تر می نماید و بونوچی به خوبی به این موضوع مطلع است و می داند که برای داشتن صندلی ثابتی در خط دفاع بانوی پیر کار دشواری در این فصل پیش رو دارد.

مدافع 26 ساله بیانکونری ها افرود: من صددرصد تلاشم را خواهم کرد، زیرا نمی خواهم به خاطر روی فرم نبودنم صندلیم در خط دفاعی را از دست بدهم. در کل در اختیار داشتن بازیکنی همچون آنجلو برای تیم خوب است. او در طول فصل همانند کارلوس توز و فرناندو یورنته یاری شایانی به یوونتوس خواهد نمود.

بونوچی در سال 2010 از تیم فوتبال باری به یوونتوس آمد و به دنبال فتح سومین قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا با این تیم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 309

به "بونوچی: یوونتوس مانند ماشینی است که خوب روغن کاری شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: یوونتوس مانند ماشینی است که خوب روغن کاری شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید