تذکر نماینده نیشابور درباره واگذاری شرکت قطعات ایران خودرو

به گزارش مجله افتخار، نماینده مردم نیشابور ضمن تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: از مردم درخواست دارم مثل همواره حضور پرشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن ماه داشته باشند تا مجددا مسئولین خودشان را نسبت به مردم مسئول بدانند.

تذکر نماینده نیشابور درباره واگذاری شرکت قطعات ایران خودرو

به گزارش خبرنگاران، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری مدعی شد: از رئیس جمهور تشکر می کنم، پس از 6 ماه که رئیس جمهور شدند شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان مونسان واگذار کردند که متأسفانه این موضوع آینده اگزوز خودروی خراسان را به تزلزل در آورد، امروز اگزوز خودرو 200 کارگر خود را اخراج نموده است، هیأت مدیره در سال 88 مصوب کردند که کارخانه کاتالیست با 15 میلیارد وام در نیشابور تأسیس گردد ولی با لابی هایی که این خاندان انجام دادند این کارخانه به قم منتقل شد، این موضوع موجب نارضایتی های زیادی در جامعه کارگری شد.

چنارانی توضیح داد: امروز مدیر عامل شرکت نیشابور همزمان سرپرست شرکت مبدل خودرو نیز هم هستند، سریع تر برای رفع کردن این مشکل کارگران ورود گردد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید نمود: برای تبدیل استخدام رسمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توقع داریم سازمان امور اداری و استخدامی حکم رسمی این عزیزان را مورد توجه قرار دهد. سبد کالا برای کسانی که هیچ بیمه ای ندارند مانند کشاورزان خرد و کارگران روزمزد به صورت ویژه مورد توجه باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 141

به "تذکر نماینده نیشابور درباره واگذاری شرکت قطعات ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر نماینده نیشابور درباره واگذاری شرکت قطعات ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید