ترامپ: ملکه انگلیس تجربه ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است

به گزارش مجله افتخار، دونالد ترامپ مدعی شد، ملکه انگلیس در زمان دیدار اخیرش با او به حدی حال خوش پیدا نموده که در 25 سال گذشته اتفاقی خوشایندتر از آن را تجربه ننموده است.

ترامپ: ملکه انگلیس تجربه ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی فاکس اند فرندز گفت: من رابطه ای عالی با او (ملکه انگلیس) دارم و ما به خنده و خوش گذراندن پرداختیم. افراد نزدیک به ملکه گفتند که او در 25 سال گذشته تا کنون انقدر حال خوش پیدا ننموده بود. حتی از من انتقاد شد و گفتند ما بیش از حد با یکدیگر خوش گذراندیم.

این اظهارات دونالد ترامپ در حالی مطرح شد که او چند روز پیش سفر رسمی خود را به انگلیس انجام داد و در جریان این سفر به ملاقات ملکه الیزابت دوم که 93 سال سن داشته و تاکنون با 12 رئیس جمهور آمریکا دیدار نموده، رفت.

ترامپ و ملکه انگلیس در این دیدار بر اهمیت روابط آمریکا و بریتانیا تاکید نموده و در مراسم رسمی دیدار آنها، مقام های دولت آمریکا و انگلیس و همچنین اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا و خانواده ترامپ حضور داشتند.

رئیس جمهور آمریکا به رغم اعتراضات گسترده ای که از جانب انگلیسی ها در زمان سفر او به کشورشان برپا شد، تنها از لذت بردن از اتفاقات مربوط به این سفر صحبت کرد. او در زمان دیدار با ملکه انگلیس و خاندان سلطنتی این کشور گفت: قسمت لندن مربوط به سفر من خیلی خوب به پیش می رود و ملکه و کل خاندان سلطنتی شگفت انگیز بوده اند و روابط ما با بریتانیا بسیار قدرتمند است و جمعی از مردم و خیرخواهانی که کشور ما را دوست دارند، وجود داشت.

ترامپ در عین حال در همان زمان مدعی شد: من هنوز اعتراضاتی ندیده ام اما مطمئنم رسانه های اخبار دروغ به سختی کوشش خواهند کرد تا آنها را پیدا نمایند. همه جا عشقی بزرگ وجود داشت و همچنین یک توافق تجاری بزرگ میان کشورهای ما به مجرد رهایی پیدا کردن بریتانیا از زنجیرهای اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت و هم اکنون صحبت درباره آن آغاز شده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 227

به "ترامپ: ملکه انگلیس تجربه ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ملکه انگلیس تجربه ای خوشایندتر از دیدار با من در 25 سال گذشته نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید