جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه تراکتور پیش از اردوی ترکیه، انتخاب مدیرعامل و تصمیم نهایی برای کادرفنی

به گزارش مجله افتخار، هیئت مدیره باشگاه تراکتور تبریز پیش از اردوی این تیم در کشور ترکیه جلسه مهمی را برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه تشکیل خواهد داد.

جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه تراکتور پیش از اردوی ترکیه، انتخاب مدیرعامل و تصمیم نهایی برای کادرفنی

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتور برای نیم فصل دوم لیگ برتر از فردا (یکشنبه) در تبریز و زیر نظر ساکت الهامی شروع خواهد شد. تراکتوری ها سپس بعد از دو روز تمرین، روز سه شنبه راهی شهر آنتالیا در کشور ترکیه خواهند شد تا اردوی هفت الی 10 روزه ای را در این شهر برپا نمایند.

در این بین، خبر مهم درباره باشگاه تراکتور، جلسه مهم هیئت مدیره این باشگاه است که پیش از اردوی سرخپوشان برگزار و تصمیمات نهایی در مورد مدیرعامل و سرمربی این تیم گرفته گردد.

با این حال با توجه به عملکرد خوب ساکت الهامی در هفته های خاتمهی نیم فصل اول، به نظر می رسد این مربی به عنوان سرمربی تا خاتمه فصل به کار خود در تراکتور ادامه خواهد داد، اما به احتمال فراوان شاهد تغییرات مدیریتی در باشگاه تراکتور خواهیم بود.

حبیب ستوده نژاد و حسن زاده، دو مدیر استانی تبریز به همراه میرمعصوم سهرابی سرپرست کنونی باشگاه گزینه های مدنظر هیئت مدیره تراکتور برای مدیرعاملی این باشگاه هستند که به نظر می رسد یکی از این گزینه ها به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 690

به "جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه تراکتور پیش از اردوی ترکیه، انتخاب مدیرعامل و تصمیم نهایی برای کادرفنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه تراکتور پیش از اردوی ترکیه، انتخاب مدیرعامل و تصمیم نهایی برای کادرفنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید