جمشیدیان: سپاهان بازی را احساسی آغاز کرد، حضور نورافکن در خط میانی کیفیت تیم را بالاتر می برد

به گزارش مجله افتخار، بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد امید نورافکن در خط میانی کیفیت بالاتری از خود نشان می دهد.

جمشیدیان: سپاهان بازی را احساسی آغاز کرد، حضور نورافکن در خط میانی کیفیت تیم را بالاتر می برد

احمد جمشیدیان، بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگاران درباره شکست این تیم برابر النصر عربستان اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول سپاهان خیلی خوب ظاهر نشد. البته بعد از گذشت 10 دقیقه از بازی معین شد که با کی روش نمی گردد به دفاع النصر نفوذ کرد. سپاهان هر دو گل را روی اشتباهی دریافت کرد. روی گل اول جاگیری مدافع سپاهان برای مهار خطرناک ترین مهاجم النصر اشتباه بود. گل دوم هم که دیدیدم روی اشتباه فردی به ثمر رسید.

او ادامه داد: بعد از خوردن دو گل طبیعی بود که سپاهان روی ضد حمله موقعیت هایی را به حریف بدهد. تغییراتی که سپاهان از دقیقه 60 انجام داد، یعنی بیرون کشیدن استنلی و اضافه کردن میرزایی، شهباززاده و نویدکیا و ترکمان باعث شد روی زمین و در عمق دفاع النصر نفوذ پیدا نمایند. فکر می کنم 30 دقیقه پایانی سپاهان خیلی بهتر بازی کرد و موقعیت های بهتری داشت. در مجموع نیمه دوم امیدوارنماینده تر بود. هر چند النصر در مجموع تیم بهتری از سپاهان بود.

جمشیدیان درباره ضعف سپاهان در نیمه اول هم شرح داد: فکر می کنم سپاهان بازی را احساسی آغاز کرد. شوک حضور نویدکیا باعث شده بود بازی را احساسی آغاز نمایند. اگر 3 تا 90 دقیقه دیگر هم با کی روش می خواستند مقابل این تیم بازی نمایند قطعا راه به جایی نمی بردند. کی روش نه در جلو و نه در پشت دفاع خطرناک نیست. او بازیکنی است که فقط در محوطه جریمه خطرناک است. النصر به خاطر حضور کی روش کاملا بالا بازی کرد. زمانی که وینگرهای چپ و راست سپاهان آزاد شدند و مهاجم سرعتی ای مثل میرزایی اضافه شد و روی زمین و در عمق دفاع النصر نفوذ کرد، باعث شد حریف به درون محوطه جریمه اش کشیده گردد. طبیعتا با همین روش موقعیت های بیشتری برای سپاهان به وجود آمد. در نیمه اول فشاری از سمت هافبک های سپاهان روی هافبک های النصر وجود نداشت و آن ها خیلی راحت توپ را در زمین می چرخاندند. اما در نیمه دوم سپاهان بالاتر بازی کرد و همین باعث شد النصر عقب بکشد. فشار و تعدد نفرات سپاهان در زمین باعث شد بازیکنان النصر به راحتی به هم پاس ندهند.

او درباره بازی کردن محسن مسلمان و حضور نورافکن در دفاع چپ هم اعلام کرد: من شخصا نظرم این است که نورافکن در خط میانی بازیکن خیلی بهتری است. او انرژزی و پتانسیل خوبی در پرس و جنگ های تن به تن دارد. او همچنین در اضافه شدن و شوت زنی هم خوب عمل می نماید. حیف است که او را به گوشه زمین ببریم و در خط دفاعی استفاده کنیم. نورافکن بازیکنی است که اگر در خط میانی باشد به تیم یاری بیشتری می نماید. شاید مسئله ای در خط دفاعی وجود داشته که نویدکیا احساس نموده باید نورافکن آن جا بازی کند. نورافکن می تواند در چند پست بازی کند اما به اعتقاد من وقتی در میانه زمین است با جنگندگی کیفیت تیمش را بالاتر می برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1166

به "جمشیدیان: سپاهان بازی را احساسی آغاز کرد، حضور نورافکن در خط میانی کیفیت تیم را بالاتر می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشیدیان: سپاهان بازی را احساسی آغاز کرد، حضور نورافکن در خط میانی کیفیت تیم را بالاتر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید