جنجال قطری ها و حرکت زشت مدیر دشداشه پوش علیه استقلال

به گزارش مجله افتخار، در دقایق پایانی مسابقه استقلال و الدحیل و پس از مصدومیت شیخ دیاباته یک اتفاق عجیب رخ داد.

جنجال قطری ها و حرکت زشت مدیر دشداشه پوش علیه استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته در دقایق پایانی مسابقه استقلال و الدحیل دچار مصدومیت شد. او از شدت درد به خود می پیچید و به همین خاطر کنار زمین آمد و توسط پزشکان مورد مداوا واقع شد. در بازگشت شیخ به زمین اما این مصدومیت مانع از آن شد تا این بازیکن بتواند به بازی ادامه بدهد.

دیاباته که می دانست استقلال تایمی برای انجام تعویض پنجم ندارد، می خواست به بازی ادامه بدهد. حتی فرهاد مجیدی نیز از روی سکوها فریاد زد که دیاباته به زمین برود. همین اتفاق رخ داد اما درد پای او سبب شد تا بار دیگر روی زمین بیفتد تا مشخص شود نمی تواند به بازی ادامه بدهد.

نکته قابل توجه اما درهنگام مصدومیت دیاباته حرکت ناجوانمردانه بازیکنان الدحیل بود؛ در حالی که شیخ دیاباته روی زمین افتاده بود و از شدت درد به خود می پیچید بازیکنان الدحیل توپ را به بیرون نزدند و در پی حمله به سمت دروازه استقلال بودند. بعد از چند ثانیه که قطری ها فیرپلی را رعایت نکردند سرانجام داور بازی را متوقف کرد و از برانکارد خواست به داخل زمین برود و دیاباته را خارج کند.

حرکت ناجوانمردانه قطری ها اعتراض نیمکت استقلال را به همراه داشت. صالح مصطفوی مربی استقلال از روی نیمکت اعتراض های تندی را به اعضای تیم الدحیل کرد که این مساله با پاسخ سرپرست دشداشه پوش الدحیل روبرو شد. این سرپرست با علامت انگشت از مربی استقلال خواست ساکت باشد و حرفی نزند. بالا دریافت تنش ها کنار زمین سبب شد تا داور بحرینی به کنار زمین بیاید و با راهنمایی داور چهارم به سرپرست الدحیل و صالح مصطفوی کارت زرد بدهد تا این غائله ختم به خیر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1579

به "جنجال قطری ها و حرکت زشت مدیر دشداشه پوش علیه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال قطری ها و حرکت زشت مدیر دشداشه پوش علیه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید