خبرنگاران ابراهیم عزیزی به عنوان نماینده سوم کرمانشاه به مجلس راه یافت

به گزارش مجله افتخار، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ابراهیم عزیزی به عنوان منتخب مردم کرمانشاه و سومین نماینده این شهرستان در مرحله دوم انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

خبرنگاران ابراهیم عزیزی به عنوان نماینده سوم کرمانشاه به مجلس راه یافت

حسین خوش اقبال روز شنبه به خبرنگاران اضافه کرد: از مجموع 46 هزار و 353 آرای مأخوده صحیح؛ ابراهیم عزیزی با کسب 21 هزار و 966 رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

مجتبی بخشی پور نیز از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو از مجموع 57 هزار و 305 رای ماخوذه، با کسب 31 هزار و 22 رأی در این مرحله از یازدهمین دوره انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، با آرای 661 هزار نفر از مردم استان 2 میلیون نفری کرمانشاه، روز دوم اسفند 1398 تکلیف 6 کرسی از هشت کرسی نمایندگی استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معین شد اما رقابت در 2 حوزه و بر سر 2 جایگاه دیگر به مرحله دوم کشید.

در دور نخست عبدالرضا مصری و محمد رشیدی از حوزه انتخابیه کرمانشاه، آرش زره تن لهونی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، علی رضایی از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سیدجواد حسینی کیا از سنقروکلیایی و شهریار حیدری از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب راهی خانه ملت شدند.

اما رقابت سلمان محمدی بابازیدی و ابراهیم عزیزی برای یک کرسی باقی مانده در شهرستان کرمانشاه و مجتبی بخشی پور و نادر نادری در حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو به دور دوم کشید.

ابتدا بنا بود که انتخابات دور دوم 29 فروردین 1399 برگزار گردد اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را به هم ریخت و این انتخابات را هم پنج ماه عقب انداخت و به 21 شهریور موکول کرد.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1159

به "خبرنگاران ابراهیم عزیزی به عنوان نماینده سوم کرمانشاه به مجلس راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابراهیم عزیزی به عنوان نماینده سوم کرمانشاه به مجلس راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید