خبرنگاران تغییرات جدید مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه اعلام شد

به گزارش مجله افتخار، تهران - خبرنگاران - سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای، تغییرات جدید مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.

خبرنگاران تغییرات جدید مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه اعلام شد

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای گفت: در راستای متناسب سازی مدت خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه در مناطق گوناکون با رویکرد عدالت محوری، ارتقاء انگیزه خدمتی در مناطق امنیتی درگیر و افزایش نیروی انسانی سازمان های نیروهای مسلح، مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه تغییر کرده است.

در این اطاعیه آمده است: مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه بومی در مناطق عادی 24 ماه، در مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بد آب و هوا 21 ماه و امنیتی درگیر 17 ماه است.

مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه غیربومی در مناطق عادی 21 ماه، در مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بد آب و هوا 18 ماه و مناطق امنیتی درگیر 17 ماه است.

تغییرات جدید مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه ای که از یکم آذر سال 99 به خدمت سربازی اعزام می شوند، اعمال می شود و مشمولانی که قبل از تاریخ مذکور به خدمت اعزام شوند، مدت خدمت آنان مطابق مقررات قبلی محاسبه می شود.

همچنین مدت خدمت سربازی برای مشمولان مامور به دستگاه های دولتی (غیرنظامی) در همه مناطق 24 ماه است.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش khabaresarbazi @ از آخرین خبر مربوطه مطلع شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1202

به "خبرنگاران تغییرات جدید مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تغییرات جدید مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید