خبرنگاران خیران چهارمحال و بختیاری 650 میلیون ریال به دانش آموزان یاری کردند

به گزارش مجله افتخار، شهرکرد -خبرنگاران- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: خیران استان با هدف یاری به دانش آموزان نیازمند استان 650 میلیون ریال در قالب پویش پازل همدلی یاری کردند.

خبرنگاران خیران چهارمحال و بختیاری 650 میلیون ریال به دانش آموزان یاری کردند

نرگس عسگری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به انتها یافتن زمان اجرای این طرح به صورت رسمی، اضافه نمود: در این طرح خیران با خرید قطعات پازل که هر قطعه 100 هزار ریال بود در راستای یاری به دانش آموزان زیرپوشش بهزیستی شرکت کردند.

وی گفت: در استان سه هزار و 150 دانش آموز و 500 دانشجو زیرپوشش بهزیستی قرار دارند و از خدمات حمایتی و پرداخت شهریه و یاری هزینه تحصیل بهره مند می شوند.

به گفته وی ، تعهد استان در این طرح 2 میلیارد ریال بود که با توجه به همزمان شدن اجری این طرح با طرح ایران همدل و همچنین یاری مومانه برای نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی و نهادهای حمایتی دیگر مورد استقبال قرار نگرفت.

عسگری با اشاره به اینکه سال جاری مدارس مجازی و غیرحضوری برگزار شدند،گفت: خیران توجه کمتری نسبت به این طرح داشتند و بیشتر حمایت ها در قالب یاری مومنامه و ایران همدل بود که سرجمع در طرح ایران همدل بیش از 6.5میلیارد ریال یاری مردمی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگاران، 32 هزار معلول در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند که از این تعداد 17هزار و 500 معلول مستمری بگیردائم بهزیستی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1295

به "خبرنگاران خیران چهارمحال و بختیاری 650 میلیون ریال به دانش آموزان یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیران چهارمحال و بختیاری 650 میلیون ریال به دانش آموزان یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید