خبرنگاران 13 هزار و 490 خودرو در خراسان جنوبی به مبدا بازگشت داده شد

به گزارش مجله افتخار، بیرجند - خبرنگاران - رییس پلیس هدایت و رانندگی استان خراسان جنوبی گفت: 13 هزار و 490 دستگاه خودرو با اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای شخصی در این استان به مبدا عودت داده شد.

خبرنگاران 13 هزار و 490 خودرو در خراسان جنوبی به مبدا بازگشت داده شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا عباسی روز شنبه درباره اقدامات پلیس در اجرای طرح محدودیت های تردد که برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در مراکز 25 استان کشور از جمله شهر بیرجند اعمال شد گفت: از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان ماه تا ساعت 24 روز آدینه 16 آبان ماه امسال، 104 تیم از پلیس راهور و راه استان برای اجرایی شدن این طرح به کارگیری شدند.

وی اضافه نمود: در این مدت تعداد خودروهای عودتی به مبدا 13 هزار و 490 دستگاه، تعداد خودروهای اعمال قانون شده 51 دستگاه و توقیف و انتقال به پارکینگ 2 دستگاه بوده است.

رییس پلیس هدایت و رانندگی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در این مدت به افرادی که بدون ماسک بودند، هزار و 102 عدد ماسک ارایه شد.

وی از همکاری مردم با پلیس قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا باشیم.

شروع طرح فوق العاده ترخیص موتورسیکلت های توقیفی

سرهنگ عباسی از شروع طرح فوق العاده ترخیص موتورسیکلت های رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ های استان از امروز 17 آبان ماه اطلاع داد.

وی گفت: در راستای جلوگیری از انباشت موتورسیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه و به منظور پیشگیری از ضرر و زیان به اموال عمومی، از امروز (شنبه) به مدت 2 ماه طرح ترخیص موتورسیکلت های قدیمی (به شرط آن که دارای دستور قضایی نباشند) از پارکنیگ ها به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور کار این پلیس قرار می گیرد.

رییس پلیس هدایت و رانندگی خراسان جنوبی درباره جزئیات این طرح گفت: برای خدمات دهی به مردم، احقاق حقوق آنان و توسعه سرمایه اجتماعی درخصوص هزینه های پارکینگ، خلافی و بیمه مساعدت های خوبی در نظر گرفته شده لذا موتورسیکلت هایی که از سال 90 تا 98 در پارکینگ ها هستند با برطرف موانع و فراهم شدن این شرایط خاص ترخیص می شوند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح واگذاری آسان و راحت تر موتورسیکلت هایی است که مدت ها در پارکینگ هستند، از مالکان خواست به منظور بهره مندی از مزایای این طرح هرچه سریع تر به مراکز پلیس 10+ در سطح استان مراجعه و نسبت به برطرف توقیف وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1256

به "خبرنگاران 13 هزار و 490 خودرو در خراسان جنوبی به مبدا بازگشت داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 هزار و 490 خودرو در خراسان جنوبی به مبدا بازگشت داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید