خبرنگاران 21 واحد صنفی متخلف در سلسله پلمب شد

به گزارش مجله افتخار، خرم آباد - خبرنگاران - فرمانده انتظامی سلسله گفت: با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در شهرستان 21 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی و سهل انگاری در اجرای توصیه های ستاد مقابله با ویروس کووید 19 پلمب شد.

خبرنگاران 21 واحد صنفی متخلف در سلسله پلمب شد

سرهنگ عسگر عیسایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: این واحدهای متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی و با همراهی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف شهرستان سلسله شناسایی و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف شامل خبازی، شیرینی پزی، رستوران، فست فود، قهوه خانه های سنتی، تالارهای پذیرایی، فروشگاه های عرضه موادغذایی و طلافرشی بودند، مطرح نمود: با افزایش شیوع ویروس کووید 19 و قرمز شدن شرایط شهرستان سلسله با مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، اقدامات نظارتی بر اصناف برای رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشدید شده و با متخلفان بدون اغماض برخورد می شود.

سرهنگ عیسایی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با جدیت و به صورت مستمر با اقدامات افراد سودجو و فرصت طلب قاطعانه برخورد و آنها را به دستگاه قضایی معرفی می کند از بازاریان و اصناف شهرستان خواست تا برای کمک به جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1074

به "خبرنگاران 21 واحد صنفی متخلف در سلسله پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 21 واحد صنفی متخلف در سلسله پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید