دروازه بان ملی پوش مس سونگون به بازی برگشت فینال می رسد

به گزارش مجله افتخار، علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از رفع مصدومیت می تواند تیمش را در بازی برگشت برابر گیتی پسند همراهی کند.

دروازه بان ملی پوش مس سونگون به بازی برگشت فینال می رسد

به گزارش ، تیم فوتسال مس سونگون در بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال جمعه 6 تیر ماه در سالن شهید پور شریفی تبریز به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود.

این تیم روز گذشته پیروز شد در بازی رفت گیتی پسند را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد و با روحیه بالایی پا به بازی برگشت خواهد گذاشت. مس سونگون در بازی روز گذشته علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش خود را به علت مصدومیتی که پیش از مسابقه فینال برای او رخ داد، در اختیار نداشت.

حال از باشگاه مس سونگون خبر رسیده است که مصدومیت صمیمی چندان جدی نیست و می تواند مس را در بازی برگشت برابر گیتی پسند اصفهان همراهی کند.

علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که به دلیل 3 اخظاره بودن نتوانست در بازی رفت حضور داشته باشد، با انتها محرومیتش می تواند تیمش را در بازی روز جمعه برابر مس سونگون همراهی کند.

بازی برگشت 2 تیم فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان روز جمعه 6 تیر ماه از ساعت 18 در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1026

به "دروازه بان ملی پوش مس سونگون به بازی برگشت فینال می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان ملی پوش مس سونگون به بازی برگشت فینال می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید