رئیس جمهور چین به بشار اسد نامه فرستاد

به گزارش مجله افتخار، خبرگزاری دولتی چین بیان کرد که رئیس جمهور این کشور در نامه ای به همتای سوری خود با وی و همسرش که به بیماری کرونا مبتلا شدند ابراز همدردی نموده است.

رئیس جمهور چین به بشار اسد نامه فرستاد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پکن بیان کرد که شی جینپینگ، رئیس جمهور چین پس از ابتلای رئیس جمهور سوریه و همسرش به ویروس کرونا برای او پیغام همدردی فرستاد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، شی جینپینگ در این نامه گفت که او و همسرش با رئیس جمهور سوریه و همسرش ابراز همدردی می نمایند و برای آنها بهبودی سریع آرزومندند.

رئیس جمهور چین گفت که دولت و ملت چین با قدرت از کوشش های دولت و ملت سوریه در مبارزه با کرونا حمایت می نماید.

شی در این نامه گفت: ما مطمئنیم که ملت سوریه تحت رهبری بشار اسد رئیس جمهور این کشور بر کووید 19 غلبه خواهند کرد.

دفتر ریاست جمهوری سوریه روز دوشنبه از ابتلای رئیس جمهور سوریه و اسماء الاسد همسر وی به ویروس کرونا اطلاع داد و بیان کرد حال هر دو کاملا خوب است و به کارهای روزمره خود می پردازند.

در اعلامیه دفتر ریاست جمهوری سوریه آمده است که بشار اسد و همسرش پس از مشاهده بعضی علائم خفیف مشابه علائم کرونا، اقدام به تست پی.سی.آر کردند که به موجب آن ابتلای هر دو به بیماری کووید-19 ثابت شد.

در این اعلامیه آمده است که هر دو در شرایط با ثبات و خوبی به سر می برند و در حال اجرا کارهای روزمره در شرایط قرنطینه هستند که به مدت دو الی سه هفته به طول خواهد انجامید.

به گفته دفتر ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد و همسرش آرزوی سلامتی و مصونیت مردم سوریه و تمامی ملت ها از شر ویروس کرونا نموده و از تمامی مردم سوریه خواسته اند تا حد امکان اقدامات پیشگیرانه را رعایت نمایند. آن ها همچنین از کادر پزشکی سوریه نیز تقدیر و تشکر کردند.

تا به امروز 15981 نفر در سوریه به کرونا مبتلا شده اند که از این میان 10374 بهبود یافته و 1063 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1540

به "رئیس جمهور چین به بشار اسد نامه فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین به بشار اسد نامه فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید