شرمنده هواداران تراکتور شدیم، در 3 بازی آینده جبران می کنیم

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی امشب بعداز تساوی تیمش برابر پیکان در ورزشگاه یادگار امام در جمع خبرنگاران گفت: در 3 بازی آینده جبران می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

شرمنده هواداران تراکتور شدیم، در 3 بازی آینده جبران می کنیم

وی با بیان اینکه پیش بینی می کردیم این بازی سخت و حساس باشد، ادامه داد: در طول هفته شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم برای سهمیه و بقا می جنگیدند و بازی سختی بود.

الهامی با تاکید بر اینکه هر چه بازی پیش می رفت بهتر شدیم، افزود: امروز می خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم ولی پیروز نشدیم و باید در بازی های آینده جبران مافات کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد موقعیت های تیمش در این بازی نیز گفت: موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما متأسفانه نتوانستیم به آنچه مدنظرمان بود برسیم. صاحب موقعیت شدیم که اگر به گل تبدیل می شد می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

الهامی در مورد نحوه قضاوت تیم داوری این بازی نیز گفت: داوری خوب بود ولی سوت های زیاد اجازه نداد حملات کلاسیک ما انجام شود.

وی ادامه داد: البته تیم ویسی خوب کار کرد و به خوبی دفاع انجام دادند. فقط وقت کشی ها کار را سخت کرد به طوری که وقت مفید بازی امروز حدود 35 دقیقه بود.

الهامی سپس در مورد تیم پیکان نیز گفت: این تیم خوبی است و امیدوارم در ادامه پیروز باشد. جایگاه واقعی پیکان اینجای جدول نیست و می تواند بهتر از اینها باشد.

در نخستین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فوتبال تراکتور و پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم با تساوی بدون گل سرانجام یافت تا هم پیکان فرصت فاصله دریافت از منطقه سقوط را از دست دهد و هم شاگردان الهامی نتوانند فاصله خود را با سایر مدعیان کسب سهمیه افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1095

به "شرمنده هواداران تراکتور شدیم، در 3 بازی آینده جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرمنده هواداران تراکتور شدیم، در 3 بازی آینده جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید