شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در مورد آپارتمان ها

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، در پی انتشار اخباری مبنی بر صورت دریافت تخلفاتی در مالکیت چند واحد آپارتمان متعلق به باشگاه، فرامرز دیناروند، مدیر امور اقتصادی و سرپرست معاونت اداری اقتصادی پرسپولیس توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد.

شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در مورد آپارتمان ها

جهت دریافت خدمات آلاچیق در حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

چکیده صحبت های دیناروند به توضیح زیر است:

* برابر اسناد موجود در باشگاه، در سالهای ابتدایی دهه 90، به منظور تامین وثیقه بانکی در دریافت تسهیلات برای حل بخشی از مسائل آن موقع، املاک هبه شده و در اختیار باشگاه، با مصوبه هیات مدیره جهت ارایه به بانک به نام معاون اجرایی وقت باشگاه شد تا جهت دریافت تسهیلات، اقدامات فوری لازم صورت پذیرد که این موضوع از همان سال در صورتهای اقتصادی و گزارش سازمان حسابرسی و نیز تکالیف مجمع، در تمام چند سال گذشته تا کنون اعلام شده است.

* از سویی دیگر ایشان از سال 1392 تا به حال طی اظهارنامه های رسمی، نامه ها و مکاتباتی که در دبیرخانه باشگاه ثبت شده اند، مراتب را به اطلاع باشگاه رسانده و در مورد انتقال اسناد نیز تعهدات تسهیلات دریافتی خود اعلام آمادگی کرده است.

* از این رو پیرو تکلیف مجمع، موضوع در سال گذشته پیرو گزارش رسمی دادگستری به عنوان معیار کار باشگاه در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته است و مطابق مدارک موجود و تعامل فی مابین، مراحل انتقال سند مالکیت آپارتمان ها، وام بانکی و اسناد چک ها بین طرفین در حال اجرا بوده و مراتب نیز در دی ماه امسال به اطلاع مجمع محترم رسیده است.

* طرفداران عزیز به شایعات توجه نکرده و به هوش باشند که پرسپولیس در شرایط فعلی نیازمند آرامش است تا در فضایی به دور از هیاهو، ضمن شفاف نمودن ابهامات موجود در بخش مدیریت و ایجاد ساختاری صحیح، مطابق با اصول مرتبط بر تمامی بخش های باشگاه به سوی چهارمین قهرمانی پیایی نیز گام بردارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 758

به "شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در مورد آپارتمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی باشگاه پرسپولیس در مورد آپارتمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید