شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک تذکر گرفت

به گزارش مجله افتخار، عضو شورای شهر تهران به شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و ایجاد شرایط نامناسب برای تردد شهروندان تذکر داد.

شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک تذکر گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در تذکری در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر گفت: توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک سبب ایجاد شرایط نامناسب تردد شهروندان در خیابان 15 خرداد و چهارراه گلوبندک شده است.

وی افزود: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین شهردار منطقه 12 باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد تا مشکل شهروندان رفع شود.

صدراعظم نوری ادامه داد: در بازدید از خیابان 15 خرداد به سمت خیابان خیام در محدوده شهرداری منطقه 12 شاهد شرایط نامناسب تردد شهروندان از این خیابان و پیاده رو بوده ایم که متاسفانه به دلیل توقف چندساله پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و باقی مانده کارگاه عمرانی آن نیمی از عرض پیاده رو مسدود شده و افراد پیاده به سختی این راستا را طی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که وجود دست فروشان و سد معبر هایی که از سوی آنان و مغازه داران ایجاد شده تردد را به شدت با مشکل همراه ساخته است.

عضو شورای شهر تاکید کرد: به دلیل تجاوز کارگاه عمرانی به بخشی از این خیابان و کم عرض کردن آن در راستا انتهایی خیابان 15 خرداد به سمت چهارراه گلوبندک ترافیک شدیدی ایجاد می شود و این درحالی است که محل توقف اتوبوس های شهری نیز دقیقا در همان نقطه است و شرایط عبور و مرور را بسیار سخت و در عین حال خارج از چارچوب و نظم می کند.

نوری گفت: از شهرداری منطقه 12 و معاونت فنی و عمرانی می خواهم نسبت به بررسی شرایط پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک که ظاهرا پیشرفت آن 60 در صد است اقدام و برنامه تکمیل و بهره برداری از آن را اعلام کنند.

وی بیان داشت: همچنین باید نسبت به ساماندهی شرایط عبور و مرور عابران و خودرو ها در راستای جمع آوری و ساماندهی تجهیزات کارگاهی ساختمان های محدوده اقدام شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: همچنین باید نسبت به پاکسازی معابر اعلام شده از مشاغل سیار و انتقال آن ها به مکانی مناسب و رفع مزاحمت به سرعت اقدام شود و گزارش به شورای شهر انعکاس یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 604

به "شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک تذکر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک تذکر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید