شکار شکایت ایسکو از زیدان توسط شبکه تلویزیونی اسپانیایی

به گزارش مجله افتخار، یکی از شبکه های تلویزیونی اسپانیا لحظه ای را در حاشیه بازی اخیر رئال مادرید شکار کرده است که در آن هافبک این تیم از رویکرد سرمربی اش در قبال او ابراز نارضایتی می کند.

شکار شکایت ایسکو از زیدان توسط شبکه تلویزیونی اسپانیایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، برنامه پارتیداسو شبکه تلویزیونی مویستار فاش کرد که ایسکو در حاشیه بازی ال کلاسیکو از بی اعتمادی زین الدین زیدان به او برای قرار دادنش در ترکیب اصلی، در نزد هم تیمی هایش ابراز نارضایتی کرده است.

طبق گزارش این برنامه، ایسکو پیش از شروع ال کلاسیکو روی سکوهای ورزشگاه نوکمپ در جمع تعدادی از هم تیمی هایش از جمله مارسلو، لوکاس واسکز، میلیتائو و لوکا یوویچ درباره رابطه اش با زیدان به آنها می گوید: زیدان اگر بخواهد مرا تعویض کند و از زمین بازی بیرون بیاورد، در دقیقه 50 یا 60 بازی مرا تعویض می کند و حتی گاهی اوقات بین دو نیمه. اما اگر بخواهد مرا به زمین بازی بفرستد، تا دقیقه 80 صبر می کند و بعد مرا به زمین بازی می فرستد.

در جمع بازیکنانی که به حرف های ایسکو گوش می کردند، مارسلو با شنیدن این جملات شروع به خنده می کند و مودریچ هم که مانند مارسلو فرصت بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید را پیدا نکرد، با لبخند به حرف های هم تیمی اسپانیایی اش واکنش نشان داد. در همین حال اما دیگر نیمکت نشینان رئال مادرید که اطراف ایسکو بودند - یوویچ، لوکا واسکز و میلیتائو - ترجیح دادند سکوت اختیار کنند و با نشان دادن واکنش خودشان را به دردسر نیندازند.

رئال مادرید در این فصل هفت بازی رسمی انجام داده است که ایسکو تنها در چهار مورد از شش باری که نامش در فهرست بازیکنان قرار گرفته به میدان رفته است. در این بازی ها او تنها دو بار در ترکیب اصلی قرار گرفت که یک بار مقابل کادیس و دیگری مقابل وایادولید بود که در بازی اول بین دو نیمه و در بازی دوم در دقیقه 57 تعویض شد. او در بازی هایی هم که به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد، یک بار در دقیقه 89 مقابل لوانته و یک بار در دقیقه 46 مقابل بتیس به میدان رفت. ایسکو در ال کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1228

به "شکار شکایت ایسکو از زیدان توسط شبکه تلویزیونی اسپانیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار شکایت ایسکو از زیدان توسط شبکه تلویزیونی اسپانیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید