مس فینالیست شد، کار گیتی پسند و سن ایچ به بازی سوم کشید

به گزارش مجله افتخار، تیم مس سونگون به دیدار فینال لیگ برتر فوتسال راه یافت و تکلیف بازی گیتی پسند با سن ایچ به جدال سوم کشید.

مس فینالیست شد، کار گیتی پسند و سن ایچ به بازی سوم کشید

به گزارش خبرنگاران، بازی های دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال عصر امروز(شنبه) در شهرهای اصفهان و تبریز برگزار شد.

دراصفهان تیم گیتی پسند که در بازی رفت درساوه پیروز به شکست 7 بر 4 سن ایچ شده بود در سالن خالی از تماشاگر پیروزی اصفهان از تیم سن ایچ پذیرایی کرد. در نیمه اول گیتی پسند با نتیجه 2 بریک مهمان خود را شکست داد. سعید عباسی و والکس برای گیتی پسند ومهدی عامری برای سن ایچ در این نیمه گلزنی کردند. در نیمه دوم سن ایچ توسط علی مروتی کار را به تساوی کشاند اما با فاصله ای اندک حمید احمدی گل دوم گیتی پسند را وارد دروازه سن ایچ کرد.

در دقایق انتهای سن ایچ بار دیگر به گل تساوی رسید اما محمد حسین درخشانی با زدن گل چهارم گیتی پسند بار دیگر فزونی را به اردوی شاگردان حمید بی غم آورد. پس از این گل سن ایچ رو به پاورپلی آورد و پیروز به زدن گل تساوی شد تا با باقی ماندن این نتیجه کار به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه سن ایچ توسط علی مروتی و روی نقطه پنالتی دوم به گل پنجم رسید تا شگفتی ساز شده و سن ایچ این بازی را با نتیجه 5 بر4 به سود خود سرانجام دهد. بدین ترتیب بازی سوم دو تیم روز دوشنبه 12 اسفند در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود تا تیم برنده به فینال راه یابد.

در تبریز هم مسی ها در سالن بدون تماشاگر پورشریفی نیمه اول را با فزونی یک بر صفر به رختکن رفتند. شاگردان علی افضل که در بازی رفت در ورامین، ستارگان را با نتیجه 5 بر یک شکست داده بودند در بازی برگشت محتاط تر عمل کردند. میثم خیام در شرایطی تک گل مس در نیمه اول را به ثمر رساند که تیم ستارگان در این نیمه یک پنالتی نقطه دوم را توسط مسلم رستمی ها از دست داد.

در نیمه دوم بازی با فزونی محسوس مسی ها ادامه پیداکرد اما این تیم در گلزنی توفیقی نداشت تا اینکه با انتها محدودیت خطایی ستارگان، مهدی جاوید از روی نقطه پنالتی دوم گل دوم مس را به ثمر رساند. پس از این گل ستارگان روبه پاورپلی آورد اما راه به جایی نبرد و در حالی که فرهاد فخیم یک پنالتی نقطه دوم را از دست داد بازی در نهایت با فزونی 2 بر صفر مس به انتها رسید و با توجه به پیروزی در بازی رفت، مسی ها به فینال راه پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 795

به "مس فینالیست شد، کار گیتی پسند و سن ایچ به بازی سوم کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس فینالیست شد، کار گیتی پسند و سن ایچ به بازی سوم کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید