مسائل بین فدراسیون فوتبال و AFC در خصوص دبیرکلی حل شد

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه فدراسیون فوتبال تصمیم به جابجایی سرپرست دبیرکلی این فدراسیون گرفت و مهدی محمدنبی را جایگزین ابراهیم شکوری کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در سه نامه متوالی این اقدام را غیرقانونی مطرح کرد و خواهان ارائه توضیحات از سوی مسئولان فدراسیون ایران در این مورد شد.

مسائل بین فدراسیون فوتبال و AFC در خصوص دبیرکلی حل شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به دنبال این اتفاق حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون آسیا توضیحات لازم در مورد این جابجایی را ارائه و تاکید نمود که این تغییر به صورت کاملاً قانونی اجرا شده و مسئله ای در فدراسیون فوتبال ایران وجود ندارد.

ابراهیم شکوری سرپرست پیشین دبیرکلی فدراسیون هم با انتشار متنی در صفحه فضای مجازی خود از حل مسائل موجود در این زمینه اطلاع داد.

شکوری در این مورد نوشت: پیرو مکاتبات AFC در مورد تغییرات در پست سرپرست دبیرکلی و مذاکرات انجام شده با کمیته فدراسیون های عضو AFC و شخص آقای وحید کردانی به جهت حفظ منافع فوتبال ملی و جلوگیری از هر گونه تنش و شرایط حساس کنونی، کلیه موارد مطروحه حل و فصل شده و ان شالله فدراسیون فوتبال در آرامش کامل و با قدرت در جهت خود در جهت تحقق ماموریت های پیش رو گام برمی دارد. با آرزوی موفقیت برای فدراسیون فوتبال و تیم های ملی کشور عزیزم ایران.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 890

به "مسائل بین فدراسیون فوتبال و AFC در خصوص دبیرکلی حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بین فدراسیون فوتبال و AFC در خصوص دبیرکلی حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید