نیروهای یگان حفاظت هرمزگان سامان دهی می شوند

به گزارش مجله افتخار، به منظور طرح و آنالیز مسائل معاونت میراث فرهنگی هرمزگان و تلاش برای برطرف مسائل آن، جلسه ای با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاون و کارشناسان این حوزه برگزار گردید.

نیروهای یگان حفاظت هرمزگان سامان دهی می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی استان امروز 19 مهر 97 در این جلسه با اشاره به گستردگی و پراکندگی آثار تاریخی در سطح استان لزوم کوشش و فعالیت های شبانه روزی برای حفاظت از این آثار را از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت: باید نیروهای یگان حفاظت آثار تاریخی ساماندهی شوند.

او با اشاره به اینکه بخش میراث فرهنگی به علت پراکندگی آثار تاریخی احتیاج به رسیدگی و نظارت بیشتری دارد، اضافه نمود: حفظ بناها و اشیای تاریخی و انتقال آن به نسل های آینده در گرو داشتن نیروی های قوی و کارآمد و همکاری و تعامل است.

برومند اضافه نمود: باید آسیب های میراث فرهنگی استان احصا و راهکارهای مناسب را برنامه ریزی و تدوین کنیم.

در ادامه نوروزی معاون و کارشناسان حوزه میراث فرهنگی، برنامه های کلی و عملیاتی در حوزه های معاونت اعم از حوزه باستان شناسی،ثبت آثار و حرایم، موزه ها و اموال منقول، مرمت بناهای تاریخی و سایر برنامه های مورد نظر پرداختند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 68

به "نیروهای یگان حفاظت هرمزگان سامان دهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای یگان حفاظت هرمزگان سامان دهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید