واکنش جوانمرد به احتمال استفاده از کمیل قاسمی: از همه ظرفیت های دانشگاهی استان مازندران استفاده می کنیم

به گزارش مجله افتخار، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما کوشش می کنیم از همه ظرفیت های مان در استان مازندران استفاده کنیم.

واکنش جوانمرد به احتمال استفاده از کمیل قاسمی: از همه ظرفیت های دانشگاهی استان مازندران استفاده می کنیم

کمال جوانمرد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تیم داری دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر کشتی گفت: آنچه که مسلم است دانشگاه آزاد در هر دو بخش آزاد و فرنگی قرار است در لیگ برتر کشتی شرکت کند. ما سال جاری 24 تیم برای شرکت در مسابقات بسته ایم و قرار است از پتانسیل واحدهای دانشگاهی استفاده کنیم. چیزی که تا امروز در خصوصش تصمیم گیری شده، این است که تیم آزاد از مازندران و تیم فرنگی از خوزستان تیم داری می نمایند چراکه هر دو استان قطب کشتی در دو رشته هستند.

وی در خصوص اینکه آیا این تقسیم بندی به معنای استفاده کامل از ظرفیت آن استان هاست؟ تاکید نمود: اساسا رویکرد ما این است که از خود استان و ساختار دانشگاه در تیم های مان استفاده کنیم، البته این دلیل نمی گردد که از ظرفیت سایر استان ها و دانشگاه های کل کشور استفاده نکنیم. سعی می کنیم تیمی مقتدر را روانه لیگ برتر کنیم تا در هر دو رشته آزاد و فرنگی فینالیست شویم.

جوانمرد گفت: سال گذشته ما 16 تیم داشتیم که 8 تیم در بخش بانوان و 8 تیم در بخش آقایان بودند و تقریبا همه آنها روی سکو قرار گرفتند، 11 تیم ما فینالیست شدند و دو عنوان سومی هم به دست آوردیم. دهه 80 دهه اوج ورزش دانشگاهی بود و کوشش داریم که باز هم این اتفاق را در اواخر دهه 90 تکرار کنیم. ما کل تیم های مان را برای فینال می بندیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مربیان و کشتی گیران مد نظر این تیم در دو رشته آزاد و فرنگی اعلام نمود: ما سرمایه های غنی داریم. مثلا در همین مازندران مجید ترکان، عسکری محمدیان، کوروش علیرزاده پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی هستند. از ظرفیت دانشگاهی نیز انتظار داریم که دوستان به نوعی به تیم خودشان یاری نمایند. سعید عبدولی و یکی از برادران گرایی در رشته فرنگی دانشجو هستند و محمدباقر یخ کشی، حسن و رضا یزدانی، کمیل قاسمی، یونس امامی و ... هم در رشته آزاد عضو دانشگاه هستند و ما می توانیم از این ظرفیت ها در تیم استفاده کنیم.

جوانمرد درباره احتمال استفاده از کمیل قاسمی درکادرفنی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به خداحافظی اش از دنیای قهرمانی نیز گفت: ما کوشش می کنیم از همه ظرفیت های مان در استان مازندران استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 333

به "واکنش جوانمرد به احتمال استفاده از کمیل قاسمی: از همه ظرفیت های دانشگاهی استان مازندران استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جوانمرد به احتمال استفاده از کمیل قاسمی: از همه ظرفیت های دانشگاهی استان مازندران استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید