وستهام 0-2 لیورپول، فاصله 19 امتیاز شد

به گزارش مجله افتخار، لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام به پیروزی 2-0 رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر نزدیک شد.

وستهام 0-2 لیورپول، فاصله 19 امتیاز شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان یورگن کلوپ که در این فصل توقف ناپذیر نشان داده اند، در ملاقات امشب توانستند با گل های محمد صلاح (پنالتی) و الکس اکسلید چمبرلین به پیروزی برسند و فاصله شان با منچسترسیتی را به 19 امتیاز افزایش بدهند.

وستهام بازی را بهتر شروع کرد و می توانست در دقیقه 15 به گل اول دست یابد، اما ضربه لانزینی روی ارسال خوب ماسواکو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی همکاری محمد صلاح و بابی فرمینو، لیورپول موقعیت خوبی برای زدن گل اول داشت که ضربه مهاجم مصری از روی خط توسط مدافعان وستهام بازگردانده شد.

در دقیقه 29 و با ارسال تماشایی رابرتسون به دهانه دروازه، اوریگی فرصت خوبی برای زدن گل اول تیمش داشت که توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد.

اما در دقیقه 34 لیورپول به گل رسید. با متوقف شدن دیوک اوریگی در محوطه جریمه وستهام، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد صلاح پیروز شد آن را تبدیل به گل اول لیورپول کند. در دقایق پایانی نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و لیورپول با فزونی 0-1 راهی رختکن شد.

در همان ابتدای نیمه دوم و بعد از برخورد ارسال رابرتسون به اوگبونا، فرمینو صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او با مهار تماشایی فابیانسکی همراه شد.

اما در دقیقه 53 لیورپول به گل دوم دست یافت. روی ضدحمله سریع بازیکنان این تیم و پاس دقیق محمد صلاح، چمبرلین در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای دقیق پیروز شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد وستهام فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه زمینی اسنوگراس از گوشه محوطه با عکس العمل خوب آلیسون همراه شد. در دقیقه 68 و روی توپربایی بازیکنان لیورپول، چمبرلین با یک پاس دقیق اوریگی را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه او توسط فابیانسکی مهار شد.

در اواخر مسابقه و با پاس جورجی واینالدوم، محمد صلاح صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم شد، اما ضربه او به دیرک دروازه وستهام برخورد کرد. در ادامه کوشش وستهام برای کاهش اختلاف نتیجه ای نداشت و لیورپول با فزونی 0-2، یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام نزدیک شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 750

به "وستهام 0-2 لیورپول، فاصله 19 امتیاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وستهام 0-2 لیورپول، فاصله 19 امتیاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید