وینکو بگوویچ: استقلال جنوب یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول است، دریافت یک امتیاز در تهران بد نیست

به گزارش مجله افتخار، وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: استقلال جنوب یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول است و ما نتیجه بدی برابر این تیم نگرفتیم.

وینکو بگوویچ: استقلال جنوب یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول است، دریافت یک امتیاز در تهران بد نیست

وینکو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بازی تیمش برابر استقلال جنوب گفت: من از این تیم تا حدود زیادی شناخت داشتم و می دانستم که بازی سختی در پیش داریم. استقلال جنوب یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول است که خیلی خوب فوتبال بازی می نماید. آنها یک تیم تاکتیکی هستند، ولی ما هم در این مسابقه نمایش خوبی داشتیم و حتی گل اول را هم زدیم. می توانستیم این نتیجه را حفظ کنیم، ولی متأسفانه گل تساوی را دریافت کردیم. البته موقهیت هایی هم داشتیم که باز هم به حریف گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ادامه همچنین توضیح داد: بازی با استقلال جنوب شش امتیازی نبود و فقط سه امتیاز داشت. ما کوشش کردیم که برنده شویم، ولی تساوی در تهران برابر چنین تیمی بد نیست و ما توانستیم یک امتیاز بگیریم.

بگوویچ در واکنش به اینکه برخی معتقدند تیمش در این بازی تا حدودی تدافعی بازی کرد، گفت: ما قصد داشتیم تیم حریف را از نیمه زمین ببندیم و اجازه بازیسازی به آنها ندهیم. ما در زمین حریف بازی می کردیم و قرار نبود سراسر تهاجمی بازی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می تواند به لیگ برتر صعود کند یا خیر، خاطر نشان کرد: ما تیمی خوبی داریم و باید بازی به بازی جلو برویم. کوشش ما برای صعود به لیگ برتر است، ولی چند تیم دیگر هم چنین هدفی را دنبال می نمایند. رقابت در لیگ دسته اول واقعاً سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 91

به "وینکو بگوویچ: استقلال جنوب یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول است، دریافت یک امتیاز در تهران بد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینکو بگوویچ: استقلال جنوب یکی از بهترین تیم های لیگ دسته اول است، دریافت یک امتیاز در تهران بد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید