پورسیدآقایی تاکیدکرد: برای معاینه فنی کاربری خودرو ملاک قرار گیرد نه پلاک

به گزارش مجله افتخار، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آنالیز آیین نامه جدید معاینه فنی با اشاره به فعالیت گسترده تاکسی های اینترنتی گفت: در آیین نامه جدید معاینه فنی باید کاربری خودروها و نه پلاک آنها ملاک قرار گیرد.

پورسیدآقایی تاکیدکرد: برای معاینه فنی کاربری خودرو ملاک قرار گیرد نه پلاک

به گزارش خبرنگاران، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران چهارمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا در بحث و آنالیز در مورد آیین نامه جدید معاینه فنی که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله وزارت کشور گفت: باید در آیین نامه جدید معاینه فنی، برای وسایل نقلیه عمومی تعریف دقیقی صورت گیرد.

وی تاکید نمود: برای معاینه فنی پلاک نمی تواند ملاک قرار گیرد، چون در حال حاضر وسایل نقلیه ای که در تاکسی های اینترنتی کار می نمایند؛ پلاک شخصی هستند اما در عمل کار حمل و نقل عمومی را انجام می دهند، بنابراین به جای پلاک باید کاربری خودرو ملاک معاینه فنی قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیشنهاد می گردد که در آیین نامه جدید وسایلی که کاربری عمومی دارند مشابه سایر ناوگان عمومی حمل و نقل هر شش ماه یک بار معاینه فنی شوند، چون این خودروها در روز حدود 150 تا 200 کیلومتر تردد دارند و به اندازه 10 خودروی معمولی رفت و آمد می نمایند. بنابراین در آیین نامه جدید معاینه فنی حتما باید این موضوع لحاظ گردد.

ادامه دارد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 126

به "پورسیدآقایی تاکیدکرد: برای معاینه فنی کاربری خودرو ملاک قرار گیرد نه پلاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورسیدآقایی تاکیدکرد: برای معاینه فنی کاربری خودرو ملاک قرار گیرد نه پلاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید