پورمختار: آمریکا به راحتی البغدادی را حذف نمی کند، باید مدارک هلاکت سرکرده داعش ارائه گردد

به گزارش مجله افتخار، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بنا بر چیزی که هیلاری کلینتون صراحتا در گذشته اعلام نموده داعش دست پرورده آمریکایی هاست. بنابراین بعید است ایالات متحده فرد و جریانی که تا این اندازه بر روی آن سرمایه گذاری نموده را به راحتی حذف کند.

پورمختار: آمریکا به راحتی البغدادی را حذف نمی کند، باید مدارک هلاکت سرکرده داعش ارائه گردد

محمدعلی پورمختار، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، با اشاره به اخبار کشته شدن ابوبکر البغدادی، سرنموده داعش توسط آمریکا گفت: ما چنین رفتاری را در زمان کشته شدن بن لادن، رهبر القاعده از سوی آمریکایی ها شاهد بودیم به نحوی که آن موقع دموکرات ها برای پیروزی در انتخابات پیش رویشان اعلام کردند بن لادن توسط آمریکا کشته شده است.

وی با بیان اینکه ترامپ امروز از همین روش برای رسیدن به اهداف خود استفاده می نماید، اضافه نمود: با تردیدی که روسیه پیرامون مرگ ابوبکر البغدادی ایجاد نموده آمریکایی ها باید اسناد و مدارکی که هلاکت سرنموده داعش توسط آنها را اثبات می نماید نشان دهند، چرا که صرف نشان دادن یک مکان تخریب شده نمی تواند گواهی بر چنین عملیاتی باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی یادآور شد: از سوی دیگر بنا بر چیزی که هیلاری کلینتون صراحتا در گذشته اعلام نموده داعش دست پرورده آمریکایی هاست بنابراین بعید است ایالات متحده فرد و جریانی که تا این اندازه بر روی آن سرمایه گذاری نموده را به راحتی حذف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 526

به "پورمختار: آمریکا به راحتی البغدادی را حذف نمی کند، باید مدارک هلاکت سرکرده داعش ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورمختار: آمریکا به راحتی البغدادی را حذف نمی کند، باید مدارک هلاکت سرکرده داعش ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید