پیشرفت ماهواره سنجشی پارس 1 رضایت بخش است

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران با حضور در پژوهشگاه فضایی ایران در جریان آخرین شرایط پروژه ماهواره سنجشی پارس1 قرار گرفت.

پیشرفت ماهواره سنجشی پارس 1 رضایت بخش است

در این بازدید، رئیس سازمان فضایی ایران با حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران به مصاحبه در خصوص چگونگی پیشبرد طرح های مشترک و پروژه های فضایی پرداخت و در ادامه نیز در بازدید و مصاحبه با پژوهشگران و مهندسان پژوهشگاه فضایی ایران، گفت: حضور در کنار پژوهشگران جوان با انگیزه پژوهشگاه در نخستین روز هفته کاری، بسیار انرژی بخش است.

معاون وزیر ارتباطات با تقدیر از تلاش شبانه روزی متخصصان حوزه فضایی برای اتمام و تحویل پروژه پارس1، گفت: قطعا در این روزهایی که پژوهشگران پژوهشگاه فضایی ایران سخت در تلاش شبانه روزی برای انجام پروژه ملی پارس1 هستند، حمایت و بودن در کنار این عزیزان برای ما مهم است و در تلاشیم تا با مشارکت و همراهی جدی، حاصل تلاش خالصانه این متخصصان را به عرصه ظهور رسانده و برای عملیاتی شدن این پروژه ها، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و این موضوع در دستور کار است.

براری گفت: خدا را شاکریم که 3 پروژه ماهواره ای مهم و اصلی کشور ناهید1، ناهید2 و پارس 1 و نیز بلوک انتقال مداری به دست توانای پژوهشگران ارزشمند پژوهشگاه فضایی ایران به خوبی در دست انجام است.

رئیس سازمان فضایی ایران، فرآیند پیشرفت پروژه ماهواره پارس 1 را رضایت بخش خواند و گفت: خوشبختانه، در خصوص زمان بندی عملیاتی شدن پروژه نیز امروز با همکاران پژوهشگاه به نتیجه رسیدیم.

معاون وزیر ارتباطات ابراز امیدواری کرد که با همکاری و هم افزایی جدی سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی ایران، در آینده نزدیک بتوانیم ماهواره های کشور را در مدار عملیاتی قرار داده و در ارائه خدمات پایدار به جامعه و ملت ایران پیروز و سربلند باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 627

به "پیشرفت ماهواره سنجشی پارس 1 رضایت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت ماهواره سنجشی پارس 1 رضایت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید