کرونا، جان 96 نفر دیگر را در چین گرفت

به گزارش مجله افتخار، شمار افرادی که در چین به ویروس کرونا مبتلا شده اند 630 مورد افزایش یافت و 96 نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

کرونا، جان 96 نفر دیگر را در چین گرفت

با ما همراه باشید و با قیمت تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیسیون بهداشت و سلامت استان هوبه چین از ابتلای 630 مورد جدید به ویروس کرونا در شهر ووهان(مرکز انتشار کرونا) تا انتها روز شنبه اطلاع داد که نسبت به 366 مورد در روز قبل از آن، شمار بیشتری به این ویروس مبتلا شده اند.

با احتساب آمار جدید، شمار مبتلایان به این ویروس در مجموع به 64084 مورد رسیده است.

در همین مدت 96 نفر دیگر بر اثر ابتلا به این ویروس کشته شده اند که میزان تلفات ناشی از این ویروس را به 2346 نفر افزایش داده است.

این درحالیست که در روز آدینه، 397 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین گزارش شده بود که در مقایسه با 889 نفری که یک روز قبل از آن، به این ویروس مبتلا شده بودند، کاهش یافته بود.

ویروس های کرونا (یا کروناویروس ها) دسته ای کلی از ویروس ها هستند که بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می گردد.

این ویروس جدید که هنوز از سوی سازمان های مانند بهداشت جهانی یا سی.دی. سی نامی برای آن انتخاب نشده، به وسیله تنفس و تماس هم منتقل می گردد و همین امر کنترل آن را سخت نموده است. این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می نماید، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه ها آغاز می گردد. در ادامه، به دلیل پر شدن کیسه های هوایی شُش ها از مایع میان بافتی، اکسیژن کافی به فرد نمی رسد و در صورت عدم رسیدگی به موقع بیمار با خطر مرگ روبرو خواهد بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 716

به "کرونا، جان 96 نفر دیگر را در چین گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، جان 96 نفر دیگر را در چین گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید