192 نفر از اتباع خارجی در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی هستند

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، مجید درویشی صبح شنبه در نشست خبری اظهار کرد: از جمعیت 780 هزار نفری خراسان جنوبی تعداد 116 هزار و 410 نفر بیمه شده اصلی و 16 هزار و 600 نفر مستمری بگیر هستند.

192 نفر از اتباع خارجی در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی هستند

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: به طور کلی مجموع افراد تحت پوشش و مستمری بگیر تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی به همراه خانواده هایشان 365 هزار نفر است که 47 درصد جمعیت استان را شامل می گردد.

درویشی بیان نمود: در هفت ماهه امسال 180 میلیارد تومان بابت تعهدات بلند مدت، 14 میلیارد تومان بابت تعهدات کوتاه مدت و 15 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت بیمه بیکاری توسط تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: به طور کلی در هفت ماهه نخست امسال 210 میلیارد تومان به مستمری بگیران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در ابتدای سال 96 تعداد 71 هزار و 130 نفر بیمه شده اصلی در خراسان جنوبی داشتیم که این آمار در حال حاضر به 75 هزار و 161 نفر بیمه شده رسیده است که یک رشد چهار هزار نفری را نشان می دهد.

درویشی در زمینه بیمه اتباع خارجی در خراسان جنوبی اظهار کرد: 192 نفر از اتباع خارجی در خراسان جنوبی بیمه هستند که این تعداد به همراه خانواده هایشان حدود 450 نفر می شوند و بیشتر آنان از کشور افغانستان هستند.

وی بیان نمود: بعد از اتباع کشور افغانستان تعدادی از اتباع کشور چین و به تعداد محدود از کشور روسیه و بلغارستان نیز در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی هستند.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: 98 درصد از بیمه شدگان اتباع خارجی در خراسان جنوبی مشمول بیمه اجباری و تنها دو درصد آنان مشمول سایر پوشش های بیمه ای هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 94

به "192 نفر از اتباع خارجی در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "192 نفر از اتباع خارجی در خراسان جنوبی بیمه تأمین اجتماعی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید