اسماعیل فرهادی: امیدوارم تعطیلی لیگ برتر به ضرر ماشین سازی نشود، نباید نفت مسجدسلیمان را دست کم بگیریم

به گزارش مجله افتخار، اسماعیلی فرهادی، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی گفت: تیم ما قبل از تعطیلات روند خوبی داشت و امیدوارم تعطیلی به ضرر ماشین سازی تمام نشود.

اسماعیل فرهادی: امیدوارم تعطیلی لیگ برتر به ضرر ماشین سازی نشود، نباید نفت مسجدسلیمان را دست کم بگیریم

اسماعیل فرهادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص وضعیت ماشین سازی گفت: تیم وضعیت خوبی دارد و تمرینات به صورت منظم دنبال می گردد تا آماده بازی هفته نهم شویم. قبل از اینکه لیگ تعطیل گردد روند خوبی داشتیم، هر چند در جام حذفی هم پارس جنوبی را حذف کردیم. اگر لیگ تعطیل نمی شد برای ما خوب بود و حالا امیدواریم این تعطیلی به ضرر ما نگردد و نتایج خوب مان را ادامه دهیم.

وی در خصوص اینکه حضور رضا مهاجری در ماشین سازی چقدر در نتایج اخیر این تیم تاثیر داشت تاکید نمود: قطعاً حضور ایشان تاثیر مثبتی داشت و این را در بازی های اخیر دیدیم. در لیگ و جام حذفی نتایج خوبی گرفتیم و حالا بازیکنان با تفکرات سرمربی هم بیشتر آشنا شده اند. امیدوارم در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم.

مهاجم ماشین سازی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: هر بازی در لیگ برتر سختی های خاص خودش را دارد و نفت مسجدسلیمان هم تیم خوبی است. نباید به صندلی و موقعیت این تیم توجه کنیم و به هیچ عنوان نباید آنها را دست کم بگیریم. بازی سختی داریم ولی با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم حتما باید 3 امتیاز را بگیریم تا شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 74

به "اسماعیل فرهادی: امیدوارم تعطیلی لیگ برتر به ضرر ماشین سازی نشود، نباید نفت مسجدسلیمان را دست کم بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل فرهادی: امیدوارم تعطیلی لیگ برتر به ضرر ماشین سازی نشود، نباید نفت مسجدسلیمان را دست کم بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید