ایگواین: گلم را به گتوسو تقدیم می کنم، هو شدنم از سوی طرفداران طبیعی است

به گزارش مجله افتخار، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال میلان اولین گل خود بعد از دو ماه ناکامی در باز کردن دروازه رقبا را به سرمربی اش تقدیم کرد.

ایگواین: گلم را به گتوسو تقدیم می کنم، هو شدنم از سوی طرفداران طبیعی است

به گزارش خبرنگاران ، گونسالو ایگواین گلی که در بازی پیروزی خانگی شب گذشته (شنبه) میلان مقابل اسپال به ثمر رساند را به سرمربی اش جنارو گتوسو تقدیم کرد. او که از ششم آبان برای میلان گل نزده بود، گل دوم برد 2 بر یک تیمش مقابل اسپال را به ثمر رساند و مسبب پیروزی آن شد.

ایگواین در انتها بازی گفت: گل مهمی زدم چون بعد از تمام آنچه پیش از این هدر داده بودیم، سه امتیاز حیاتی را برای ما در پی داشت اما حالا ما می توانیم در کنار خانواده های مان استراحت کنیم.

درست لحظاتی پیش از آنکه ایگواین گلش را به ثمر برساند، گروهی از طرفداران میلان او را به خاطر عملکرد ضعیفش که عدم اعتماد به نفس هو کردند که این اتفاق خروج او در ماه ژانویه به مقصد چلسی را قوت بخشید.

مهاجم آرژانتینی روسونری که تابستان سال جاری به صورت قرضی از یوونتوس به میلان پیوست، ادامه داد: طبیعی است که طرفداران از من انتظارات بیشتری داشته باشند. من به میلان آمدم چون مطمئن بودم که پروژه این تیم خوب است. الان هم می خواهم به روند گلزنی ام ادامه دهم. گتوسو همیشه حامی من و از آن مهمتر اینکه با من صادق بوده است. من این گل را به او تقدیم می کنم.

ایگواین 26 دی در سوپرجام ایتالیا دوباره با تیم اصلی خود یوونتوس روبه رو می گردد، تیمی که در رویارویی قبلی اش با آن اتفاق خوشایندی برای او رخ نداد. ایگواین در بازی خانگی میلان و یوونتوس در این فصل سری A یک پنالتی را هدر داد، اخراج شد و شاهد شکست تیمش بود. او درباره بازی بعدی اش مقابل میلان گفت: حالا وقت آماده شدن برای سوپرجام است. این اولین جام ما در این فصل است و می خواهیم آن را ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 125

به "ایگواین: گلم را به گتوسو تقدیم می کنم، هو شدنم از سوی طرفداران طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگواین: گلم را به گتوسو تقدیم می کنم، هو شدنم از سوی طرفداران طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید