بازیافت زباله های پلاستیکی چالش پیش روی شوراهای محلیِ انگلیس

به گزارش مجله افتخار، مسائل جدی مربوط به صنعت بازیافت پلاستیک در انگلیس هزینه ای بالغ بر 500 هزار پوند را به شوراهای محلیِ این کشور تحمیل نموده است.

بازیافت زباله های پلاستیکی چالش پیش روی شوراهای محلیِ انگلیس

به گزارش خبرنگاران، با افزایش محدودیت ها در زمینه صادرات زباله های پلاستیکی به سایر کشورها و وجود مشکلاتی در صنعت بازیافت پلاستیک در انگلیس، سالانه هزینه مازاد 500 هزار پوندی به شوراهای محلی این کشور تحمیل می گردد.

انجمن دولت محلی انگلیس (LGA) بر اساس تحقیقات انجام گرفته اعلام نمود: نزدیک به نیمی از شوراهای محلی که در این نظرسنجی شرکت نموده اند اظهار داشته اند که ممنوعیت چین در واردات زباله های پلاستیکی، تاثیر چشمگیری بر ظرفیت و توانایی آن ها در جمع آوری و بازیافت مواد پلاستیکی داشته که این تاثیرات عمدتا به دلیل افزایش هزینه ها بوده است.

14 شورای محلی در سراسر این کشور اعلام نموده اند که هزینه های بازیافت در انگلیس به طور میانگین نیم میلیون پوند در سال افزایش یافته است.

انجمن دولت محلی انگلیس اعلام نمود: ممنوعیت چین در وادرات زباله های پلاستیکی بزودی توسط کشورهای دیگر نیز اعمال خواهد شد و این روند می تواند تاثیر قابل توجهی بر ظرفیت شوراها در بازیافت زباله های پلاستیکی داشته باشد.

به گزارش روزنامه گاردین، دو سوم از ضایعات بسته بندی های پلاستیکی فراوری شده در انگلیس صادر می گردد و این صنعت صادرات در سال 2017 بیش از 50 میلیون پوند ارزش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 79

به "بازیافت زباله های پلاستیکی چالش پیش روی شوراهای محلیِ انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیافت زباله های پلاستیکی چالش پیش روی شوراهای محلیِ انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید