خطیر: بعضی ها به دنبال ایجاد تنش در فوتبال کشورمان هستند

به گزارش مجله افتخار، معاون ورزشی باشگاه استقلال: فوتبال ایران به دنبال آرامش است، اما من نمی دانم چرا بعضی افراد این روز ها به دنبال این هستند تا در فوتبال کشورمان تنش ایجاد نمایند.

خطیر: بعضی ها به دنبال ایجاد تنش در فوتبال کشورمان هستند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در مصاحبه با رادیو در مورد تحویل جام قهرمانی دیدار سوپر جام به پرسپولیس گفت: فوتبال ایران به دنبال آرامش است اما من نمی دانم چرا بعضی افراد این روزها به دنبال این هستند تا در فوتبال کشورمان تنش ایجاد نمایند. مسابقه سوپر جام قرار بود که در تیر ماه 97 برگزار گردد و به هر دلیلی برگزار نشد و تیم فوتبال پرسپولیس برنده اعلام شد. ما نسبت به این موضوع به دادگاه CAS شکایت کردیم اما قبل از اعلام رای سازمان لیگ جام را به پرسپولیس تحویل داد.

او ادامه داد: مسئولان می توانستند کمی صبر نمایند و دادگاه CAS هم نهایتا تا 2 ماه دیگر جواب خود را اعلام می کرد. اگر در دادگاه رای را به نفع فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس صادر می شد آنگاه جام را به باشگاه پرسپولیس می دادند. اگر رای دادگاه چیز دیگری بود آنگاه بازی را برگزار می کردند. من نمی دانم چه لزومی داشت که بعد از 4 ماه و بدون هیچ اطلاع رسانی در حالی که پرسپولیسی ها برای یک کار دیگر به سازمان لیگ رفته بودند جام را به آنها تحویل دهند.

خطیر در مورد این موضوع که اگر رای دادگاه به نفع استقلال بود گفت: حال شما یک درصد فکر کنید دادگاه CAS به نفع باشگاه استقلال رای دهد. آیا این درست است که دوباره جام را از باشگاه پرسپولیس پس بگیریم و دوباره بازی را برگزار کنیم؟ سازمان لیگ تا الان صبر نموده بود، 2 ماه دیگر نیز صبر می کرد، چه اتفاقی می افتاد؟

او ادامه داد: بی دلیل با دستان خودمان در فوتبال کشورمان ایجاد تنش می کنیم. این اتفاق باعث ایجاد هجمه ای از طرف طرفداران استقلال شده است و از طرفی اگر رای دادگاه به نفع ما باشد در آن روز با اعتراض طرفداران پرسپولیس روبرو خواهیم شد. این تصمیم کمی به تدبیر بیشتری نیاز داشت. مسئولان باید صبر می کردند و بعد از اعلام رای دادگاه CAS اگر به ضرر ما بود جام را طی مراسمی به پرسپولیسی ها می دادند. سازمان لیگ باید نسبت به این کاری که نموده است پاسخگو باشد.

خطیر در مورد زمان اعلام رای دادگاه CAS گفت: زمان اعلام رای دادگاه CAS بستگی به نوع پرونده دارد و گاه تا یکسال نیز امکان دارد به طول بیانجامد. اما با توجه به صحبت هایی که با وکیلمان انجام داده ایم پیش بینی می کنیم رای این دادگاه در مورد پرونده سوپر جام خیلی زودتر از یکسال و در چند ماه آینده اعلام گردد. هرچند هنوز سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس دفاعیه خود را نسبت به این شکایت ارسال ننموده اند. 5 روز دیگر سازمان لیگ مهلت دارد تا دفاعیه را ارسال کند.

او ادامه داد: بعد از کامل شدن پرونده، اگر اطلاعات کامل باشد قاضی رای خود را اعلام می نماید. در غیر این صورت اعلام رای عقب می افتد. اگر فرایند دفاع تکرار نگردد رای دادگاه CAS به زودی اعلام خواهد شد. در درخواستمان بیان نموده ایم که این رای باید هرچه زودتر اعلام گردد، به این علت که ما می خواهیم این بازی تا قبل از نیم فصل برگزار گردد.

خطیر در مورد جذب بازیکن و مربی جدید برای تیم گفت: ابتدا باید با سرمربی جلسه ای برگزار کنیم و ببینیم که در چه قسمت هایی نیاز به بازیکن جدید داریم. بعد از تعیین شدن نیاز تیم نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد. شفر درخواست یک مربی خارجی نموده است و به زودی مذاکراتمان را انجام خواهیم داد تا بتوانیم مربی جدید را به تیم اضافه کنیم.

انتخاب دستیار خارجى جدید روى نیمکت استقلال

دستیار جدید وینفرد شفر در راه کمیته فنی باشگاه استقلال

فتحی: هنوز تصمیم خاصی درباره گرو و نویمایر گرفته نشده است/ سازمان لیگ درباره سوپرجام کم لطفی و بی تدبیری کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 99

به "خطیر: بعضی ها به دنبال ایجاد تنش در فوتبال کشورمان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیر: بعضی ها به دنبال ایجاد تنش در فوتبال کشورمان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید