داورزنی: در چینش اعضای مجمع دخالتی نداریم

به گزارش مجله افتخار، معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان با تکذیب هرگونه دخالت در برگزاری مجامع انتخاباتی کشتی و وزنه برداری گفت که ظرف امروز و فردا اسامی کاندیداها و زمان برگزاری انتخابات اعلام می گردد.

داورزنی: در چینش اعضای مجمع دخالتی نداریم

رضاعباسپور - به تعویق افتادن بیش از اندازه زمان برگزاری مجامع کشتی و وزنه برداری به عنوان دو رشته پرافتخار المپیکی تاریخ ورزش ایران منجر به حواشی و حدس هایی شده است که خیلی خوشایند ورزش ایران نیست. ضمن اینکه موضوع تایید صلاحیت کاندیداها هم اعلام نشده و همین مسئله هم هر روز زمینه ساز حرف و حدیث هایی است.

طبق اعلام مسئولان وزارت ورزش و جوانان قرار بود اواخر هفته گذشته نتیجه آنالیز صلاحیتها و همچنین زمان برگزاری انتخابات، نهایی گردد، اما این موضوع اعلام نشده و جای سوال دارد که چطور وقتی موضوعی به صورت رسمی از زبان مسوولان وزارت اعلام می گردد، باز هم اجرا نمی گردد.

به همین دلیل محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش نسبت به اینکه گفته می گردد به واسطه او حرکاتی در حمایت از بعضی کاندایداهای حاضر در مجمع انتخاباتی وزنه برداری به وجود آمده، می گوید: این موضوع را به جد تکذیب می کنم. ما به این قبیل موضع گیری های انتخاباتی آشنا هستیم و به جز اینکه این ادعای کذب را تکذیب کنم چیزی نمی توان در خصوص آن بیان نمود.

بعضی می گویند فهرست 13 نفره نمایندگان غیر استانی انتخابات وزنه برداری توسط سرپرست فدراسیون به وزارت ورزش اعلام شده و قرار است به سود بعضی کاندیداهای حاضر در این مجمع تغییرات غیررسمی در آن صورت گیرد که در این رابطه داورزنی می گوید:عرض کردم که اینها همه جز یک تحلیل چیزی نیست و اصلا وجود خارجی ندارد. چون ما هم نفرات تایید صلاحیت شده و هم زمان برگزاری مجمع را امروز یا نهایتا تا انتها وقت اداری فردا معین و معرفی می کنیم.

داورزنی حرف هایش را اینطور به انتها می برد: ما طبق قانون مجامع انتخاباتی را در زمان مقررش برگزار می کنیم. فرقی هم ندارد که کشتی باشد یا وزنه برداری، هر دو رشته برای ما اهمیت دارند. به همین دلیل و بدون شک به خاطر اینکه حواشی پیرامون آنها کنترل گردد، ظرف امروز یا فردا حتما اسامی تایید صلاحیت شده ها و زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون ها را اعلام می کنیم.

5، 500

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 165

به "داورزنی: در چینش اعضای مجمع دخالتی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: در چینش اعضای مجمع دخالتی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید