سولاری: در لالیگا، تساوی برای رئال مادرید نتیجه کم ارزشی نیست

به گزارش مجله افتخار، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که نتیجه اخیر تیمش در خانه ویارئال آنقدرها که جلوه داده می گردد، بد نبوده است.

سولاری: در لالیگا، تساوی برای رئال مادرید نتیجه کم ارزشی نیست

به گزارش خبرنگاران، سانتیاگو سولاری در نشست خبری پیش از مصاف فردا شب (یکشنبه) رئال مادرید مقابل سوسیه داد به تساوی هفته گذشته تیمش در خانه ویارئال (در بازی معوقه هفته هفدهم که هشت دقیقه به انتها آن گل تساوی را خورد) اشاره نمود و به نقدها فراوانی که از تیمش شده است، پاسخ داد.

سولاری گفت: لالیگا، لیگی بسیار رقابتی است و در آن ما نباید تساوی ها را کم ارزش بدانیم. ما یکی از زیباترین لیگ ها را داریم که در آن هر تیمی فوتبال بازی می نماید و هر تیمی استعداد و قدرت کافی برای غلبه تیمی دیگر را دارد.

سرمربی کهکشانی ها اضافه نمود: مسلماً ما می خواهیم برنده باشیم و در نیمه اول بازی مقابل ویارئال هم عملکرد خوبی داشت. این بار هم کوشش می کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

سولاری درباره وضعیت مصدومان تیمش به خصوص گرث بیل هم بیان نمود: در کل مصدومیت او خفیف است. امیدواریم که بیل به زودی برگردد. او امروز باز هم مورد معاینه قرار می گیرد و فردا اطلاعات بیشتری از وضعیتش خواهیم داشت.

رئال مادرید از ساعت 21 به وقت تهران میزبان رئال سوسیه داد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 128

به "سولاری: در لالیگا، تساوی برای رئال مادرید نتیجه کم ارزشی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: در لالیگا، تساوی برای رئال مادرید نتیجه کم ارزشی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید