ژاپن را در فینال ببریم، همه دیوانه می شوند

به گزارش مجله افتخار، گزینه اصلی برای شگفتی سازی، تیم ازبکستان است. آنها یک تیم جوان و با استعداد دارند و می توان گفت از یک نسل طلایی بهره می برند.

ژاپن را در فینال ببریم، همه دیوانه می شوند

لی دونگ گوک، ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی که در جام ملتهای 2000 و در وقت های اضافه گل حذف نماینده مقابل تیم ایران را به ثمر رساند منتظ ر است تا تیم ملی کشورش بعد از 58 سال قهرمان جام ملتهای آسیا گردد.او می گوید:هیجان انگیزترین سناریو برای کره جنوبی، این است که در فینال با ژاپن روبرو گردد. اگر کره در فینال ژاپن را شکست دهد، همه مردم دیوانه می شوند. این شرایطی است که همیشه بسیاری از هواداران دوست دارند تجربه نمایند.

لی دونگ گوک که سه دوره حضور در جام ملتها را تجربه نموده درباره شگفتی این دوره از رقابت ها می گوید: به نظر من گزینه اصلی برای شگفتی سازی، تیم ازبکستان است. آنها یک تیم جوان و با استعداد دارند و می توان گفت از یک نسل طلایی بهره می برند. این بازیکنان با هم رشد کردند و از ابتدا کنار هم بازی نموده اند. اتحاد و درک متقابل بین آنها می تواند یک تهدید برای دیگر تیم ها به وجود بیاورد. من عملکرد آنها در بازی های آسیایی 2018 را هم دیدم و بسیار تاثیر گذار بود.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 123

به "ژاپن را در فینال ببریم، همه دیوانه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن را در فینال ببریم، همه دیوانه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید