اجرای طرح پیشگیری و کاهش طلاق در دانشگاه ها

به گزارش مجله افتخار، منصوره سادات صادقی در مصاحبه با خبرنگاران در باره برنامه های مرکز مشاوره و سلامت وزارت علوم در سال تحصیلی جدید گفت: سال جاری طرح پایش سلامت روان و طرح پایش سلامت جسم مانند سال های گذشته اجرا می گردد.

اجرای طرح پیشگیری و کاهش طلاق در دانشگاه ها

وی ادامه داد: فقط در امسال تاکید ما بیشتر بر روی روش اینترنتی است. دانشگاه ها از طریق اتوماسیون و در فرایند آموزش می توانند این کار را انجام داده و پیگیری های بعدی را داشته باشند، روش اینترنتی باعث می گردد دسترسی به دانشجویان معرض خطر بهتر گردد.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: برنامه پیشگیری از مصرف مواد همچنان امسال نیز اجرا خواهد شد، همچنین برروی طرح پیشگیری و کاهش طلاق در دانشگاه ها کار خواهد شد، چون طلاق در سن جوانی در حال افزایش است و دانشجویان نیز در سن جوانی قرار دارند، این طرح امسال پیگیری می گردد.

وی یادآورشد: بر روی برنامه های کاهش خشونت و یا پروتکل های مداخلاتی برای کاهش رفتارهای خود آسیب رسان نیز کار خواهیم کرد، برنامه کانون و همیاران سلامت روان نیز مثل دو سال قبل اجرا گردیده و آن را ارتقا خواهیم داد.

صادقی ادامه داد: یکی از طرح هایی که امسال جدی تر به آن خواهیم پرداخت طرح نشاط اجتماعی و طرح تاب آوری دانشجو است. طرح های بدیع، پیغام و انطباق پذیری شغلی نیز اجرا خواهد شد.

وی به هفته سلامت روان اشاره نمود و گفت: هفته سلامت روان نیز 18 تا 24 مهر برگزار خواهد شد که برای این دوره نیز برنامه هایی در دستور کار داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 40

به "اجرای طرح پیشگیری و کاهش طلاق در دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پیشگیری و کاهش طلاق در دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید