المعز علی: قطر شگفتی ساز جام جهانی 2022 خواهد شد

به گزارش مجله افتخار، آقای گل جام ملت های آسیا قول داد این تیم در جام جهانی 2022 شگفتی ساز گردد و تا جایی که ممکن است بالا برود.

المعز علی: قطر شگفتی ساز جام جهانی 2022 خواهد شد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت AFC، تیم ملی فوتبال قطر با گلهای المعز علی توانست در جام ملت های آسیا 2019 قهرمان گردد و برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم در ادامه در کوپا آمه ریکا نیز حضور داشت و به دلیل میزبانی جام جهانی، حضورش در جام جهانی قطعی است.

المعز علی درباره شرایط و پیشرفت های تیم ملی فوتبال قطر و قهرمانی در جام ملت ها گفت: ما با هدف گذر از مرحله یک چهارم نهایی بازیها را آغاز کردیم. بعد از مرحله گروهی عراق و کره را شکست دادیم تا راهی مرحله نیمه نهایی شویم ، جایی که میزبان را شکست دادیم. در آن مرحله ما بلندپرواز تر شدیم. این مسابقات بسیار عالی بود. هدف شخصی من این بود که در بین بهترین مهاجمان آنجا باشم. خوشبختانه قهرمان شدیم و من نیز آقای گل شدم.

او ادامه داد: ما از کوپا آمریکا چیزهای زیادی آموختیم و در آنجا خوب بازی کردیم. ما به حدی رسیده ایم که هیچ وقت در خواب نمی دیدیم ؛ ما مقابل تیم عظیمی مثل آرژانتین بازی کردیم. درست است که ما باختیم اما ما به ترس ذاتی بازی مقابل تیم های عظیم غلبه کردیم که در آینده به ما یاری می نماید.در سال 2022 ، ما در کشور خود در جام جهانی بازی خواهیم کرد ، این بدان معنی است که ما نمی توانیم ترسو باشیم علاوه بر این ، ما به بازی در زمین خانگی و همچنین پشتیبانی گسترده طرفداران خود اطمینان خواهیم داشت. باید در جام ملت های بعدی نیز با قدرت ظاهر شویم تا نشان دهیم قهرمانی دوره قبل ما اتفاقی نبوده است.

علی در خاتمه گفت: می توانم بگویم هرکسی که به قطر بیاید از کارهایی که این کشور انجام داده تعجب می نماید. مردم از استادیوم های سطح جهانی مانند استادیوم الجنوب شگفت زده می شوند که نشان دهنده میراث الوکره است. از الان نمی توانم بگویم ولی قول می دهم در جام جهانی 2022 شگفتی ساز شویم و تا جایی که می گردد بالا برویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 972

به "المعز علی: قطر شگفتی ساز جام جهانی 2022 خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المعز علی: قطر شگفتی ساز جام جهانی 2022 خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید