بالوتلی: فضای حاکم بر میلان پر از تنش است

به گزارش مجله افتخار، بازیکن پیشین میلان اظهار کرد به خاطر فضای پر از تنش میلان و آسیب دیدگی هایش نتوانسته است دوران خوبی را در این تیم بگذراند.

بالوتلی: فضای حاکم بر میلان پر از تنش است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، ماریو بالوتلی روزهای بسیار سختی را در لیورپول و میلان پشت سر گذاشت اما به نظر می رسد در لیگ فرانسه به روزهای اوج برگشته است.

بالوتلی بعد از فصل کابوس واری که با لیورپول پشت سر گذاشت، به فوتبال ایتالیا برگشت تا پیراهن میلان را بر تن کند اما آسیب دیدگی های پیاپی و نیمکت نشینی در روسونری باعث شد تا در بازگشت به این تیم تجربه خوبی نداشته باشد. بالوتلی در فصل جابجایی تابستانی راهی نیس فرانسه شد. او در این تیم شروعی توفانی داشته و توانسته است در هشت دیدار، پنج گل به ثمر برساند تا یکی از دلایل اصلی صدرنشینی تیمش باشد.

سوپر ماریو درباره دلیل ناکامی خود در میلان گفت: عملکرد بد من در میلان به خاطر رفتارم نبود. در فصلی که گذشت به هیچ وجه حاشیه ای برای میلان درست نکردم و نهایت تلاشم را به کار گرفتم تا بازیکنی منظم باشم. مشکل این بود که فضای خوبی در میلان حاکم نبود. روسونری پر از تنش و ناآرامی بود و فضا مناسب کار کردن نبود. این موضوع دلیل اصلی ناکامی های من بود.

ستاره پیشین لیورپول ادامه داد: متاسفانه بدشانسی آوردم و با آسیب دیدگی روبرو شدم. همین باعث شد تا بازی های زیادی را از دست بدهم. فضای عجیبی در میلان حاکم بود. در آنجا آدریانو گالیانی که نایب رییس باشگاه به شمار می رفت، همه کاره بود و حرف نهایی را می زد. جدایی گالیانی از میلان هم مشکل این تیم را حل نمی کند چراکه فضای موجود در این تیم بسیار بد است.

بالوتلی در انتها سخنانش از دلیل عصبانیت خود از چزاره پراندلی (سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا) سخن به میان آورد و اظهار کرد: وقتی پراندلی در دیدار برابر اروگوئه من را تعویض کرد، به شدت عصبانی شدم. به هیچ وجه با این تعویض او موافق نبودم و تا مدت ها عصبانی بودم. با این حال اکنون همه چیز را فراموش کردم و مسئله ای با او ندارم. هدف های بزرگی دارم که به دنبال رسیدن به آنها هستم.

نیس در فصل جدید رقابت های لیگ فرانسه با 20 امتیاز، بالاتر از موناکو و پاری سن ژرمن در صدر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 538

به "بالوتلی: فضای حاکم بر میلان پر از تنش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی: فضای حاکم بر میلان پر از تنش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید