تعطیلی 2 روزه تمرینات پارس جنوبی، مسائل مالی جمی ها این هفته حل می گردد؟

به گزارش مجله افتخار، تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم از روز سه شنبه و پس از دو روز تعطیلی، در تهران شروع می گردد.

تعطیلی 2 روزه تمرینات پارس جنوبی، مسائل مالی جمی ها این هفته حل می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز گذشته (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، شکست خانگی یک بر صفر را مقابل تراکتورسازی متحمل شد. پس از این مسابقه، مهدی تارتار دو روز به شاگردانش استراحت داد و تمرینات پارس از روز سه شنبه در استادیوم تهرانسر از سر گرفته خواهد شد.

همچنین مدیران باشگاه پارس جنوبی قول داده اند که تا انتهای هفته جاری، بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم را پرداخت نمایند تا زردومشکی پوشان در هفته پانزدهم با روحیه مضاعفی به مصاف پرسپولیس بروند. این در حالی بود که جمی ها هفته گذشته و به خاطر مسائل مالی، در دو جلسه تمرینی تیم خود شرکت نکردند.

خبر دیگر از پارس جنوبی این است که چند بازیکن مصدوم تیم به احتمال فراوان به بازی هفته پانزدهم می رسند و مسئله ای برای دیدار مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ نخواهند داشت. امیر میربزرگی هم در اختیار باشگاه پارس جنوبی است و کمیته انضباطی باشگاه در خصوص این بازیکن، جلسه ای برگزار نکرده است.

تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی روز جمعه 23 آذر در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 107

به "تعطیلی 2 روزه تمرینات پارس جنوبی، مسائل مالی جمی ها این هفته حل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 2 روزه تمرینات پارس جنوبی، مسائل مالی جمی ها این هفته حل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید