خبرنگاران جوانان وزنه بردار کرمانشاهی در صندلی سوم کشوری ایستادند

به گزارش مجله افتخار، کرمانشاه- خبرنگاران- ورزشکاران کرمانشاهی در دور رفت مسابقات وزنه برداری جوانان کشور با کسب یک مدال طلا، 6 نقره و 7 برنز در صندلی سوم کشوری ایستادند.

خبرنگاران جوانان وزنه بردار کرمانشاهی در صندلی سوم کشوری ایستادند

سرمربی تیم نیروی زمینی کرمانشاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این مسابقات در 2 روز برگزار گردید که در روز اول و در دسته 61 کیلوگرم حسین رستمی مدال طلای یکضرب و مدال نقره مجموع و همچنین در دسته 73 کیلوگرم سپنتا حاکم زاده سه مدال نقره را کسب کرد.

سجاد شکربیگی اضافه نمود: در روز دوم و پایانی هم در دسته 96 کیلوگرم امیر انگوتی مدال برنز، دسته 109 کیلوگرم طاها طلوعی مدال نقره و در دسته فوق سنگین هم فرید فتاحی مدال برنز را کسب کرد.

وی در مورد کیفیت این مسابقات هم گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و نفرات تیم ملی جوانان در سایر تیم ها حضور داشتند.

شکربیگی با اشاره به اینکه فصل امتحانات و مصدومیت چند بازیکن کار را برای ما سخت نموده بود گفت: باوجود این مسائل نتایج قابل قبولی کسب کردیم و در دور برگشت و فینال این مسابقات به امید خدا قوی تر ظاهر می شویم.

سرمربی تیم وزنه برداری نزاجا کرمانشاه ضمن تشکر از مربیان این تیم آقایان علی قادری و مسعود مروت ادامه داد: برای این تیم 9 ماه شبانه روز وقت گذاشتم و این در حالی است که کم توجهی به این تیم و نبود حامی اقتصادی بسیار آزاردهنده است و امیدواریم در فینال هم نتایج خوبی بگیریم.

در دور رفت این مسابقات تیم عقاب با کسب 19 مدال طلا، 6 نقره و سه برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم مس رفسنجان هم با 10 طلا، چهار نقره و 10 برنز در صندلی دوم ایستاد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1389

به "خبرنگاران جوانان وزنه بردار کرمانشاهی در صندلی سوم کشوری ایستادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جوانان وزنه بردار کرمانشاهی در صندلی سوم کشوری ایستادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید