دانشگاه تبریز آماده پذیرش دانشجویان است، تجهیز خوابگاه های مقطع کارشناسی به اینترنت

به گزارش مجله افتخار، خبرگزاری خبرنگاران-در راستای آماده سازی دانشگاه تبریز برای حضور دانشجویان، رییس و معاونان دانشگاه از قسمت های مختلف دانشگاه، خوابگاه ها و سلف های دانشجویی بازدید کردند.

دانشگاه تبریز آماده پذیرش دانشجویان است، تجهیز خوابگاه های مقطع کارشناسی به اینترنت

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز به همراه دکتر حسین امامعلی پور معاون دانشجویی، دکتر مصطفی صحرایی معاون آموزشی و بعلاوه مدیر امور دانشجویان، از آخرین شرایط خوابگاه ها و سلف های دانشجویی برای حضور دانشجویان از 14 فروردین ماه در دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید مقرر شد؛ خوابگاه های دانشجویی مقطع کارشناسی نیز همچون خوابگاه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به اینترنت مجهز شوند که برای این امر نزدیک به 20 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

بر اساس این گزارش و با توجه به آخرین شرایط آماده سازی محیط های دانشجویی، دانشگاه تبریز در تمامی حوزه ها، آمادگی لازم برای حضور دانشجویان را در دانشگاه دارد.

گفتنی است؛ دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی های 98 و 97، از تاریخ 14 فروردین ماه و دانشجویان کارشناسی ورودی 99 و 1400 از تاریخ 24 فروردین ماه باید با در دست داشتن کارت واکسن و بر اساس اطلاعیه معاونت دانشجویی نسبت به دریافت خوابگاه اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2012

به "دانشگاه تبریز آماده پذیرش دانشجویان است، تجهیز خوابگاه های مقطع کارشناسی به اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تبریز آماده پذیرش دانشجویان است، تجهیز خوابگاه های مقطع کارشناسی به اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید