سامسونگ +Galaxy S10 با دوربین چهارگانه فراوری می گردد +تصاویر

به گزارش مجله افتخار، کیس های طراحی شده برای گوشی سامسونگ +Galaxy S10 نشان می دهند که این گوشی قرار است با دوربین چهارگانه و دو دوربین سلفی فراوری گردد.

سامسونگ +Galaxy S10 با دوربین چهارگانه فراوری می گردد +تصاویر

به گزارش خبرنگار ، استفاده از حفره روی نمایشگر برای تمام برندهای دنیا تبدیل به یک ترند شده است و همه شرکت های فراوریکننده گوشی های هوشمند به سمت چنین طراحی ظاهری می روند. شرکت زیرمجموعه هوآوی یعنی آنر در رویداد رسمی خود در هنگ کنگ View 20 را به نمایش گذاشت و در همان روز سامسونگ Galaxy A8s را به صورت رسمی در چین رونمایی کرد. هرچند تمام چشم ها منتظر دهمین گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ است تا بدانند آن چگونه طراحی خواهد شد و چگونه فناوری های جدید را در خود مورد استفاده قرار خواهد داد.

کیس های ساخت شرکت Olixar برای Galaxy S10 در کنار تصاویر Galaxy S10 Lite و Galaxy S10 Plus در فضای مجازی فاش شده اند که برملا می نماید شرکت سامسونگ قصد دارد یک صفحه نمایش بزرگ Super AMOLED دارای حفره برای دوربین سلفی آن در نظر بگیرد و در پشت آن ها حداقل از سه دوربین استفاده کند. در کنار این، مدل Plus دارای چهار دوربین در پشت و دو دوربین برای سلفی خواهد بود.

با نگاهی به رندرهای Galaxy S10 در قاب های محافظ خود، مشاهده خواهیم کرد که این گوشی دوربین هایی شبیه به Galaxy S7 خواهد داشت که یکی از آن ها یعنی دوربین اصلی بزرگ خواهد بود و دومین لنز، تله فوتو و سومین آن ها هم یک لنز اولترا-واید خواهد بود. نمایشگر Galaxy S10 Plus دارای یک حفره خواهد بود که دو دوربین سلفی داخل آن جای خواهد گرفت اما یکی از این لنزها مانند لنز استفاده شده در گوگل Pixel 3 لنز واید خواهد بود و دیگری سنسور 2 مگاپیکسلی عمق.

ترکیب دوربین چهارگانه مورد استفاده در Galaxy S10 Plus همانی خواهد بود که برای Galaxy A9 در نظر گرفته شده بود. این دوربین ها یک لنز اصلی، یک لنز تله فوتو، لنز اولترا واید و یک سنسور عمق خواهند بود که سنسور عمق به تنهایی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

شرکت Olixar همیشه زودتر از موعد مقرر معرفی گوشی ها، ابعاد آن ها را می داند تا بتواند زودتر هم قاب های محافظ برای آن فراوری کند در نتیجه انتظار می رود که این تصاویر همان هایی باید باشند که از سامسونگ انتظار می رود و سامسونگ آن ها را به ما نشان خواهد داد. هرچند بعید به نظر می رسد که حفره دوربین سلفی در سمت راست نمایشگر باشد چرا که دوربین سلفی Galaxy A8s در سمت چپ بالای نمایشگر قرار داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 114

به "سامسونگ +Galaxy S10 با دوربین چهارگانه فراوری می گردد +تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ +Galaxy S10 با دوربین چهارگانه فراوری می گردد +تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید