شیائومی مشغول ساخت 4 گوشی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی است

به گزارش مجله افتخار، سال گذشته شاهد بهره گیری تعداد زیادی از گوشی ها از سنسورهای دوربین 48 مگاپیکسلی بودیم و به نظر می رسد زودتر از آنچه که فکرش را می کردیم، قرار است دوربین های 108 مگاپیکسلی گوشی های هوشمند همه گیر شوند. طبق گزارش XDA Developers، شیائومی مشغول ساخت 4 گوشی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی است که از اسامی رمزی tucana، draco، umi و cmi بهره می برند.

شیائومی مشغول ساخت 4 گوشی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی است

با توجه به اطلاعاتی که تا حالا منتشر شده، این گوشی ها از سنسور ISOCELL Bright HMX ساخت سامسونگ استفاده می نمایند که نخستین سنسوری است که مرز 100 مگاپیکسلی را رد می نماید و سامسونگ آن را با همکاری شیائومی طراحی نموده است. سامسونگ می گوید به لطف فناوری ترکیب پیکسل ها، این سنسور می تواند در محیط های کم نور نور بیشتری دریافت کند و در نهایت عکس های 27 مگاپیکسلی روشن تری را ارائه کند.

همچنین اپلیکیشن گالری مربوط به رابط کاربری MIUI گوشی های شیائومی از امکان رویت عکس های 108 مگاپیکسلی در رزولوشن کامل پشتیبانی خواهد نمود و این قابلیت برای 4 گوشی مذکور ارائه می گردد. در اوایل ماه گذشته، سامسونگ گفت که به زودی فراوری انبوه سنسورهای 108 مگاپیکسلی را شروع می نماید و این یعنی تا چند ماه دیگر شاهد عرضه نخستین گوشی مبتنی بر این سنسور خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 331

به "شیائومی مشغول ساخت 4 گوشی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی مشغول ساخت 4 گوشی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید